Nikolaus Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Den 6 april släpps EP'n Boiler Man med Nikolaus von Knorring. Skivan Boiler Man har stilen av en rocklåt spelad med akustisk/elektrisk gitarr och med mjukare sång än vad man vanligen kan vänta sig av denna genre. Ett annat element i musiken är mixen av syntar från den elektroniska världen. Läs mer på NEITCHO.COM Snabblyssning bredband Snabblyssning modem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 6 april 2006 Trådstartare Dela Postat 6 april 2006 Skulle vara skoj att veta vilka artister/band musiken liknar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 (redigerat) Jepp, plattan är redan införskaffad (postverket är snabba...tack Nicko 😆 ). Min personliga favorit på CDn är 2:a låten "Ask Me"...mjuk sång, softa stämmor, snygga "klingsyntar" och bra driv...(att det är jag som gör en blygsam insats på basen är av underordnad betydelse... 😄 )...dessutom sticker den ut från de övriga låtarna... Najs 😄 Redigerat 6 april 2006 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 HEPP 🙂 Nice Moves Nicko 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 6 april 2006 Trådstartare Dela Postat 6 april 2006 Ahh två kändisar har dykt upp här. >slaptap, basinsattsen kändes inte särskilt blygsam när jag popa loss den i diverse bilstereos me rutorna nere och hela den biten. bra driv. >Twilight Zound låter som du har kollat på flash-spelet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 blir bra detta!. nice!! 🙂 //Eken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.