trancer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Dance To The Night (Radio Mix) ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: House/Latino/Funky 😄 GLAD LÅTLÄNGD: 3:35 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.88MB STATUS: Färdig LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag EDIT: Nu är låten klar! /Perrra Redigerat 6 april 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 Jo, det svänger ju. Glatt. Den där FunkyClaven i början låter lite mesig, men blåsen som kommer in gillar jag skarpt. Festligt satan. Är det snodd sampling eller ngt du gjort själv? Vore öht kul och veta hur mkt som är snodda sampligar och inte i låten... Vocodern låter lite väl förvanskad och effektmatad, men annars sitter den fint där den sitter. Kijp app thä good wörk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 7 april 2006 Trådstartare Dela Postat 7 april 2006 (redigerat) Jo, det svänger ju. Glatt. 😄 Den där FunkyClaven i början låter lite mesig, men blåsen som kommer in gillar jag skarpt. Festligt satan. Är det snodd sampling eller ngt du gjort själv? Vore öht kul och veta hur mkt som är snodda sampligar och inte i låten... Vocodern låter lite väl förvanskad och effektmatad, men annars sitter den fint där den sitter. Kijp app thä good wörk! det är inte en enda snodd sampling i låten faktiskt, förutom sången! Ja... den är faktiskt jäkligt festlig på nåt sätt 😏 jätteglad låt Tackar tackar! /Marcus Redigerat 7 april 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 (redigerat) Bra låt med bra sväng! Men du måste sluta dränka allt i reverb, för 17 gubbar. det är inte en enda snodd sampling i låten faktiskt, förutom sången! Hmm ... jag tycker minsann att jag känner igen gitarren ... hmm ... den har du nog inte spelat in själv, det skulle jag offra en syltkaka på. Redigerat 7 april 2006 av AndyPandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 Snygg...Allsidiga Trancer.... Tycker det låter läckert med reverbet. Låten i sig är väl inte sånt jag helst av allt lyssnar på men den är snygg i arr och mix tycker jag.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 Go låt! 🙂..Minka rejält på reverbet och byt ut basen mot en tydligare. Då kan det bli gutt 😆. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 7 april 2006 Trådstartare Dela Postat 7 april 2006 Bra låt med bra sväng! Men du måste sluta dränka allt i reverb, för 17 gubbar. det är inte en enda snodd sampling i låten faktiskt, förutom sången! Hmm ... jag tycker minsann att jag känner igen gitarren ... hmm ... den har du nog inte spelat in själv, det skulle jag offra en syltkaka på. haha. det är en synth, den är inte samplad! 😏 Och andy.. sjyyy.. hjag vet vad du tycker om gitarrerna 😆 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 7 april 2006 Trådstartare Dela Postat 7 april 2006 (redigerat) Föressten, vart stör reverbet? i Percsen? /P Redigerat 7 april 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 (redigerat) det är en synth, den är inte samplad! Och jag vet vilken! Och andy.. sjyyy.. hjag vet vad du tycker om gitarrerna. Du tror fel om du tror att jag tycker de är dåliga. Föressten, vart stör reverbet? i Percsen? Inte bara där, utan jag tycker hela låten är fullkomligt dränkt i reverb. Gitarren, rytmiken, blåsljuden och sången. Redigerat 7 april 2006 av AndyPandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.