Pelle Rylander Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Att ha tungan i rätt mun.... eller - hur var de nu?? 😛
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Man ser inte skogen för alla trän Äpplet faller inte långt ifrån päronträdet 😕
musik (oregistrerad) Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 "Akta så jag inte klappar till dig så det raltar palt ur kran" [Farsans favvouttryck] Innebörd: Se upp så du inte får en så stor fetsmäll, att din avföring vänder om och rinner ut ur näsan på dig. Schysst.
Shaidar (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 ...eller serverar dig en knogmacka 😠 😆
captain nemo (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Jag tycker att "marsch pannkaka" är ett underbart uttryck //nemo
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Han ljög mig ända upp i ansiktet. Eller är det ett uttryck 😠 Konstigt är det iaf 😆
DåligtGehör Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Ett annat vanligt uttryck man kan använda om man just släppt väder - frivilligt eller ofrivilligt: "Fånga den om du kan (paus) och trä den sedan genom ett nålsöga." Är det ungefär samtidigt man säjer: "Han skrek när han gick"? Menar du inte; det gick när han skrek?
hackeman Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 "att svänga sina lurviga" Eller lägga en sula på parketten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.