Jump to content
Annons

Forumet till vårt band är nästan färdigt!


Ken Kängström

Recommended Posts

Hej hej!

Forumet är snart klar till vårt band SkyRide. Skulle vara kul att höra vad ni tycker om designen osv? =) Och om ni känner för det så får ni gärna skriva en rad om ni känner för det? =) Alltid trevligt.

Hemsidan är på gång också, så den är uppe inom kort. =) Om det är så att ni skulle vilja höra lite provsmak från vår musik så är det bara att hojta till. =)

Länken till vårt forum: http://SkyRide.se/forum

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Gud! Det var inte igår man såg dig här! 😏 Vart har du tagit vägen?

Forumet var snyggt! 😆

Det som drar till sig mest uppmärksamhet är utan tvekan håret på frontmannen/han i mitten på fotot. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gud! Det var inte igår man såg dig här! 😏 Vart har du tagit vägen?

Forumet var snyggt! 😆

Det som drar till sig mest uppmärksamhet är utan tvekan håret på frontmannen/han i mitten på fotot. 😆

Nä jäklar, det har som sagt vart fullt upp både med musik och massa andra fix. =)

Tittar förbi här ibland iaf. =)

Jo rackarns, rejäl blonderning av håret hehe. Men det är tamefan fräckt när man lirar Helloween-metal som vi! 😆 Tycker jag då. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser snyggt och väl ordnat ut. Borde väl tilltala målgruppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte röstat i punkfestivalen, borde finnas endel som passar dig där. kolla meadlyt så tar det bara 4 minuter att lyssna på alla bidrag. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots att jag är "gammal" hårdrockare så är jag allergisk mot genrens klyschor, vilket jag tycker ni har lite för mycket av, t.ex. "heavy metal forever". Men jag antar att ni vill ha det så, det tilltalar bara inte mig. Annars ser det välgjort ut. 🙂

Lite OT måste jag bara undra varför du har tagit artistnamnet "Ken La Rock", när du har det otroligt mycket coolare "Ken Kängström" att välja på? Eller är du släkt med Andy La Rock? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots att jag är "gammal" hårdrockare så är jag allergisk mot genrens klyschor, vilket jag tycker ni har lite för mycket av, t.ex. "heavy metal forever". Men jag antar att ni vill ha det så, det tilltalar bara inte mig. Annars ser det välgjort ut. 🙂

Lite OT måste jag bara undra varför du har tagit artistnamnet "Ken La Rock", när du har det otroligt mycket coolare "Ken Kängström" att välja på? Eller är du släkt med Andy La Rock? 🙂

Heavy Metal Forever ska bort sen! 🙁 Var bara något som webdesignern satte dit tills vidare. 🙂 Det kommer stå "Join the Ride" sen. =)

Njae La Rock tycker jag passa bättre som artist än Kängström i detta läge. =P

Man vill ju vara så ball som möjligt haha. =)

Och Andy La Rouque heter han väl? 😉

Äsh, petitesser. 🙁

Tackar så mycket i varje fall! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt forum blir nog mycket bättre när ni får lite mer besökare som kan vara med skriva några inlägg så blir det kul när det finns mycket att väja på 😄😆

Mkt bra början till ett forum lycka till 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...