lyxma Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Är det nån som vet om det finns något gratis nätbaserat bokningssystem? Att man själv kan lägga in vad som ska kunna bokas som tex lokaler utrustning och sånt. Är det nåt man skulle kunna knåpa ihop själv eller? Har hittat många betalsajter men dom har hutlöst höga priser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 En snabb googling på "open source booking system" hittade detta: MRBS. Jag har inte kört det själv så jag vet inte ifall det löser dina problem. /Henning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lyxma Postat 5 april 2006 Trådstartare Dela Postat 5 april 2006 Hmm... Det där verkar ju mer vara ett program som man kan ha på datorn, alltså inte ett nätbaserat bokningssystem där man från vilken dator som helst med internet kan boka. Eller har jag förstått fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Njae verkar vara PHP/MySQL-baserat. Kolla på den här länken så finns det lite screenshots osv istället: MRBS /H. PS. Kanske någon admin skall flytta till OT??? DS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tingan Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Du bör nog prova www.clockies.com Det kostar bara 199kr per månad. Och alla bokningar synkar med din online-kalender. Dessutom är din social. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krillehbg Postat 18 december 2013 Dela Postat 18 december 2013 (redigerat) Hej, jag kan rekommendera Bokameras bokningssystem. Det bör uppfylla dina krav och man registrerar sig gratis på deras hemsida. Hemsida ingår också... http://www.bokamera.se Redigerat 18 december 2013 av krillehbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 18 december 2013 Dela Postat 18 december 2013 Vilken nivå prata vi om? Både gällande nivå på programmeringsskils och på verksamheten. Vi har ett enkelt bokningssystem för den lokal jag delar med ett par band. Det bygger på ett gäng olika formulär för vilken dag och tid man önskar repa/spela in. Inget avancerat men lätt att missbruka om man är ond. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lsadfjdlsjfdfdfkjfdk Postat 27 maj 2015 Dela Postat 27 maj 2015 (redigerat) Hej Kan rekommendera Molnbokning, http//www.molnbokning.se de har sex månaders gratis oinskränkt användning för nya företag och tre månaders för övriga. Efter det kan det har är de bättre priser än övriga internet bokningssystem. Redigerat 27 maj 2015 av lsadfjdlsjfdfdfkjfdk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.