AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) Det startas en massa bästa å sämsta hela tiden ju! Så jag får väl hänga på! vilken kisslåt tycker du är bäst? Och ni som inte gillar Kiss behöver ju inte göra er besvär!! Känner att jag måste citera LYNXO med en sak han sa till mig i en annan tråd. "Du är precis som medlemmarna i Kiss: cool med smink, skitful utan... " (syftar då på min nya avatar, som är jag på riktigt...) Som jag oxå sagt i en annan tråd, alla kissriff före -79 är fett bra(nästan 🙂 ) Min favoritlåt då? Ja får nog fundera över det lite, men "love her all i can" rockar jävligt fett just nu! Redigerat 4 april 2006 av AXL THE ROCKER
tbruce Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Och ni som inte gillar Kiss behöver ju inte göra er besvär!! Katten. 🙂
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 "SHOCK ME" med ACE på sång är annars lite go så...
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Och ni som inte gillar Kiss behöver ju inte göra er besvär!! Katten. 🙂 Mmmm....DRA!! 🙂
hackeman Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Dax att återuppväcka KISS, och den gamla goda tiden.
Egghuvud Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 God gave rockn´rolll to you. (fast den är rätt så corny)
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Musse... Min katt. Samt Gene, likheten är slående va??? ... Nähä...
Valle Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Jisses! Vilken härligt avkopplande tråd! Jag måste bara delta... Som den inbitne pre-Creatures Of The Night KISS-fans jag är måste jag påstå att det finns en hel del "bästa" låtar som har gjorts genom åren/albumen. Nothin To Lose Cold Gin All The Way Two Timer Rock Bottom Shout It Out Load Do You Love Me Baby Driver Mr. Speed Hard Luck Woman Christine Sixteen Shock Me It's Allright Move On Radioactive See You Tonite (jo, den stavas så) [i princip hela Ace's KISS-solo] Hooked On Rock & Roll I Can't Stop The Rain Hard Times Is That You Two Sides Of The Coin Just A Boy Mr. Blackwell Sen gick det enligt min åsikt käpp rätt.... Supertabben i KISS' karriär (dock ej kommersiellt sett) måste nog tilldelas I Was Made For Loving You. I övrigt tycker jag nog att av alla hippa reunions som blev så inne under 90-talet, så var KISS den mest patetiska. Men visst, de (KISS) blev å andra sidan USA:s 219:e mest framgånsrika verksamhet för året 1997 - läste jag nå'nstans.
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 (redigerat) Musse... Min katt. Samt Gene, likheten är slående va??? ... Nähä... Poängterar öronen då! 😆 Ingen vanlig katt du har eller? Redigerat 4 april 2006 av AXL THE ROCKER
The Edge Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Detroit rock city! Ja, den och Raise Your Glasses. Finns många andra bra på psycho circus-cd'n oxå.
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Lyssnar på "Christine Sixteen", pedofilvarning på den eller lyssnar jag inte ordenligt?
Florian le Sage Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 ugghh-jag gör mig besvär för jag känner att jag måste... jag har ALDRIG gillat KISS ---förstår dom som gör det liksom annat skit jag inte tål,för smaken är som baken vilket tål att upprepas och det skapar mångfald=skitmusik åt massorna och kvalitétsmusik åt såna som mig och andra gudar! När min bästa polare Fredrik ville sätta på sina satans KISS plattor hade jag alltid ont i huvudet-innan såklart-så jag slapp höra skiten-smart va 😆😆😆 vi sprang ut och samlade ölburkar istället,på 70-talet,hade en ruggigt fin samling med över 500 ORIGINAL burkar-bara SVENSKA!!! En gång hittade vi ett flak oöppnade mellis (3.5 vikt % alltså inget jävla folkpiss)pripps blå som vi hävde i oss 3-4 burkar av innan vi slocknade på järvafältet 12-åringar som vi var... 😄 Led Zeppelin,det var grejer det!!!
Jarnis Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Dött lopp mellan Rip it out och New York Groove. Alko-Ace är min favorit.
Christofer Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) God of Thunder!!!!!!!! 😆😆 Redigerat 4 april 2006 av Christofer
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 ugghh-jag gör mig besvär för jag känner att jag måste... jag har ALDRIG gillat KISS ---förstår dom som gör det liksom annat skit jag inte tål,för smaken är som baken vilket tål att upprepas och det skapar mångfald=skitmusik åt massorna och kvalitétsmusik åt såna som mig och andra gudar! När min bästa polare Fredrik ville sätta på sina satans KISS plattor hade jag alltid ont i huvudet-innan såklart-så jag slapp höra skiten-smart va 😆😆😆 vi sprang ut och samlade ölburkar istället,på 70-talet,hade en ruggigt fin samling med över 500 ORIGINAL burkar-bara SVENSKA!!! En gång hittade vi ett flak oöppnade mellis (3.5 vikt % alltså inget jävla folkpiss)pripps blå som vi hävde i oss 3-4 burkar av innan vi slocknade på järvafältet 12-åringar som vi var... 😄 Led Zeppelin,det var grejer det!!! Ok, men bara dom som måste då!! 😄 Och om du har nåt bra band att kontra med, för det har Florian, men dock inte jämförbart med KISS. Hhahaha... fan man känner sig som en tolvåring med denn atråden ju! 😎
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Dött lopp mellan Rip it out och New York Groove. Alko-Ace är min favorit. Eller "speed back to my baby - and I dont meen maby"
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 God of Thunder!!!!!!!! 😆😆 HÄRLIGT!!
Valle Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Till: Florian le Sage Om jag inte var särskilt klokare skulle jag nästan kunna tro att du ikväll har hittat samma flak på järvafältet och "hävt" i dig ytterligare 3-4 burkar. 😆
AXL THE ROCKER Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Allvarligt, när man tänker efter lite så lär ju kiss varit 70-talets koolaste band! Lätt! Jag har en polare som är totalt Kisstorsk. Han har sett dom live 29 ggr. Han hade ett Kisskonto som enbart va till för att kunna dra iväg spontant ut i världen för att se Kiss. De seriöst det! 😆 Han skulle en gång fotas med Gene Simmons, men han glömde linsskyddet på, när han bad om ett till försök sa Gene: "Boy, you allready hade your chance" (garvade och gick...) Där stod min polare med svansen mellan benen och den chansen kom aldrig igen...
AXL THE ROCKER Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Jodå! Detta va en rätt go tråd... 😉
Pluffo Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Har inte Kiss gjort någon fjantig film där de springer runt och spelar superhjältar? Den verkar vara det bästa dem har gjort.
AXL THE ROCKER Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Har inte Kiss gjort någon fjantig film där de springer runt och spelar superhjältar? Den verkar vara det bästa dem har gjort. Det är sant! Får spana på vad den heter... 😉
little_arnis (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Fem sköna klassiker - Love Gun - Black Diamond - Mr Speed - Rip it Out - Dirty Livin
AXL THE ROCKER Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Har inte Kiss gjort någon fjantig film där de springer runt och spelar superhjältar? Den verkar vara det bästa dem har gjort. Det är sant! Får spana på vad den heter... 😉 Så här! Och den ska visst va skitkass! KISS Meets the Phantom of the Park (1978) (tack google 😆 )
basshole Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Jag håller med en av föregående talare: "New york groove" är riktigt jäkla bra!
AXL THE ROCKER Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Jag håller med en av föregående talare: "New york groove" är riktigt jäkla bra! Den är bra, men inte riktigt "KISS"! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.