Piccazzo Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Som sagt Nu fyller jag 1 000 inlägg .. M.A.O Jag har inget liv... 😛😛😛
Emil Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Grattis! Hoppas att jag kan leva så länge att även jag får uppleva de också... 😛
Danabacken Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 M.A.O Jag har inget liv... 😛😛😄 ROFL!! 😛😄😄😆 ;lol: grattis! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Precis! Istället för "veteran" skulle man få en "low-life" titel! 😛
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) Väntar fortfarande på att Olsberg ska infria sitt löfte om att man efter ett visst antal inlägg ska kunna välja sin egen "titel"... M.A.O Jag har inget liv... 😉 😛 Grattis och välkommen till klubben... 😛 Redigerat 4 april 2006 av android
tordA Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) M.A.O Jag har inget liv... 😉 😛 😛 🙁 fråga mig då... 😆 åh andra sidan, liv är nog överskattat... Redigerat 4 april 2006 av TordA
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Väntar fortfarande på att Olsberg ska infria sitt löfte om att man efter ett visst antal inlägg ska kunna välja sin egen "titel"... Har han lovat det?!
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé...
Björn Olsberg Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé... Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😄 En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg).
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé... Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😄 En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title. Oooh, bäst man börjar posta/spamma då! 😆
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé... Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😆 En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg). Wohooo!! Nu gäller det bara att komma på nåt tillräckligt töntigt... 😄
Björn Olsberg Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar. Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort.
Pluffo Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Njaaa, lovat är kanske att ta i, men jag tolkade det som att han tyckte att det var en bra idé... Minsann, har jag tyckt det? Det har jag säkert gjort 😆 En senkommen tisdagseftermiddagspresent: efter 1500 inlägg kan man nu byta sin titel. Titta under Kontrollpanelen > Edit Profile info > Custom member title (syns endast efter 1500 inlägg). Wohoo! 😄
Björn Olsberg Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Wohooo!! Nu gäller det bara att komma på nåt tillräckligt töntigt... 😆 Tror du fick till det 😄
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) 😄 Ja, kanske det... Ska nog fundera lite... Pluffo gick ut hårt iallafall! 😆 Redigerat 4 april 2006 av android
Overkill Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort. Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😆 Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😳🙂
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort. Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 🙁 Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛😱 😳 Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠
Overkill Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort. Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😎 Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛😱 😳 Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠 Åh, jag gillar dig med 🙁 Inte spamma var det ja 🙂
starboy (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Grattis Piccazzo! (Jobbat mer med Rian?)
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Eftersom jag vet att du skämtar Lynxo men andra säkert kommer göra det för att uppnå möjligheten, vill jag uppmundra alla till att vara vaksamma på att det inte sker. All form av spamning för att komma upp i antal inlägg/status kommer innebära raderade inlägg och varningar.Alternativt åker möjligheten att ändra titel bort. Men snälla kan man inte få räkna OT inläggen då? 😆 Jag kan ju inget om en studio, vet ju knappt vad det är 😛🙂 😱 Hade jag inte gillat dina inlägg så mycket, hade jag nog sagt att du kanske inte skulle posta här... 😠 Åh, jag gillar dig med 😆 Inte spamma var det ja 😆 Spam, vad e det? 😳 Nån drog? 🙁 Får man prova? 😎
mornel Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Får man en varning om man byter titel till Admin eller Moderator? 😛
Piccazzo Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Grattis Piccazzo! (Jobbat mer med Rian?) Nej tyvärr , har inte haft tid.Varit extremt bokad med en Hip-Hop produktion som skickas till New york om ett par veckor och 15 låtar var tvunga att ksrivas och produceras. Men ska se om jag/vi hinner få till nått nytt till sommaren... Och tack förresten
Egghuvud Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Welcome to the club. Inget liv inget liv inget liv.......... 🙂
MusicGene Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 gött. 29 to go. Egentligen känns det rätt meningslöst, men visst är det lite kul att få ha vilken titel som helst.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.