Neko Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 (redigerat) Våra medlemmar har skrivit totalt 20000 inlägg Nu har forumen nått en magisk gärns, kanske inte lika magisk som 10-, 50- eller 100-tusen, men vadå?. Tjoho! 😉 (Postar detta i OT forumet för det känns nästan lite spammigt...) 😉 Redigerat 2 juni 2004 av Neko
Carl_B Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 Bra jobbat, Carl B! 😆 Bockar o bugar! Va vinner ja!? 🥰 ... ... 😕 du menar så... 🥰 jaja 😳
Neko Postat 3 juni 2004 Trådstartare Postat 3 juni 2004 Bra jobbat, Carl B! 😉 🙂 ROFL 🙂 Han har slitit hårt för detta!
Carl_B Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Bra jobbat, Carl B! 😉 😆 ROFL 😆 Han har slitit hårt för detta! tur att inte alla mobbar mej för att ja e social iaf... antingen håller ni käften eller så drar ja 😛 .. .. 🙁 🙂 😉 🙂 😄 😮 😆 äh.. fan.. dra kan ja ju inte gö... 😛
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Bra jobbat, Carl B! 🙂 ROFL 😛 Han har slitit hårt för detta! Så även du, ser jag. Ni har ju skrivit ungefär lika mycket?
Neko Postat 4 juni 2004 Trådstartare Postat 4 juni 2004 (redigerat) Bra jobbat, Carl B! 😉 🥰 ROFL 🥰 Han har slitit hårt för detta! Så även du, ser jag. Ni har ju skrivit ungefär lika mycket? *hrm...* shhhh... 😄 Han ligger ju hela 150 inlägg före mig 😉 (Säger vi... egentligen är det väl bara 70...) Sedan måste jag nog säga förlåt till Carl_B. Inget illa menat. 🙂 _______________ EDIT: Tog i lite väl mkt såg jag... 😕 Redigerat 4 juni 2004 av Neko
Carl_B Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Bra jobbat, Carl B! 😉 🥰 ROFL 🥰 Han har slitit hårt för detta! Så även du, ser jag. Ni har ju skrivit ungefär lika mycket? *hrm...* shhhh... 😄 Han ligger ju hela 150 inlägg före mig 😉 Sedan måste jag nog säga förlåt till Carl_B. Inget illa menat. 🙂 Just de Neko! 🙂 O förresten behöver du inte be om ursäkt.. jag vet ju att du gör de bara för att få fler posts! 😕
Neko Postat 4 juni 2004 Trådstartare Postat 4 juni 2004 (redigerat) Postningar i OT forumet ger inte högre postcount. Så jag kan be om förlåtelse hur mycket jag vill 😉 Redigerat 4 juni 2004 av Neko
Carl_B Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Postningar i OT forumet ger inte högre postcount. Så jag kan be om förlåtelse hur mycket jag vill 🥰 😉 fan ta dej! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.