Jump to content
Annons

Dumheter vi gjort på fyllan


Sonnert

Recommended Posts

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Ge mig ingen sprit!

Dödaaaaa.....

är allt jag tänker på.

Då.

🙁

choklad med russin//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😛

Det mest korkade måste varit när han... 😏

/L

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 🙂

Det mest korkade måste varit när han...  😲

/L

🙂

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😳😱😄🙂 !!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

jag vet inte om jag nämt det tidigare.

jag beställde in 2 shottar fernet och kaffesump för 2 helger sedan.

Namm namm 😄

edit: gratis va det också 🙂

kontigt 😉

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😎

Det mest korkade måste varit när han...  😉

/L

😎

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😄😎😄😄 !!!!

Ja fattar inte. 😄 Skrek Du Studio i tåget på natten?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😛

Det mest korkade måste varit när han...  😕

/L

🙂

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😱😲😆😛 !!!!

Ja fattar inte. 😎 Skrek Du Studio i tåget på natten?

😉

Nej, inte i tåget. O inte Pazo.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😛

Det mest korkade måste varit när han...  😕

/L

🙂

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😱😲😆😛 !!!!

Ja fattar inte. 😎 Skrek Du Studio i tåget på natten?

😉

Nej, inte i tåget. O inte Pazo.

ok jag fattar noll här!

Förklara då!!!!!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😄

Det mest korkade måste varit när han...  😕

/L

🙂

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😱😲😆😛 !!!!

Ja fattar inte. 😎 Skrek Du Studio i tåget på natten?

😉

Nej, inte i tåget. O inte Pazo.

ok jag fattar noll här!

Förklara då!!!!!! 😄

Du ville väl veta en graj som odel gjort i fyllan!? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan, men ni aaanar inte hur mycket dumt Odel har gjort. 😄

Det mest korkade måste varit när han...  😕

/L

😱

Stockholms tunnelbana klockan sisådär 2-3-4 på kvälla..

Lugnet har lagt sig, man hör bara folks steg och lite småprat. då helt plötsligt.

STUUUUUUDDDDIOOOOO!!!!!!!! 😲😆😛😛 !!!!

Ja fattar inte. 🙂 Skrek Du Studio i tåget på natten?

😎

Nej, inte i tåget. O inte Pazo.

ok jag fattar noll här!

Förklara då!!!!!! 😎

Du ville väl veta en graj som odel gjort i fyllan!? 😄

FÖRKLARA!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hehe, ok. Jag är en sådan person som nästan varje fest råkar ut för något. Det ha i och för sig lugnat sig på senare år.

Kommer ihåg en gång när jag vaknade efter en mycket blöt fest, tyckte att det var lite dragigt och blåsigt. Sträkte på mig och öppnade ögonen.

Då fick jag en chock. Jag var 50m upp bredvid en stor jävla kyrkklocka.

Ute på en byggställning!

Vet inte hur jag kommit dit upp, eller varför jag hade bestämt mig för att det var ett bra ställe att sova på...

Efter det blev jag lite rädd för mig själv.

En annan gång var jag ute på vischan och söp hos en bonde. Var full som ett ägg, och bonden fick för sig för att han inte gilla mig. Någorlunda smart som jag var så fattade jag att i mitt tillstånd så skulle jag inte ha en chans att fightas med honom, så jag bestämde mig för att gå hem i stället.

Fine.

Bra beslut, om det inte var så att hem var 7 mil bort.

Jaha, jag började knata fram på mörka skogsvägar. Efter en stund så hörde jag ett brakande bakom mig. Eftersom det var mörkt så såg jag inte riktigt vad det var som orsakat ljudet. Så jag började orädd att gå mot ljudkällan. Ljudkällan visade sig vara en älg.

Då sprang jag så fort mina berusade ben kunde.

Lite skakis och rädd så kom jag ut på en lite större väg där jag började lifta. Eftersom klockan var rätt så mycket så var det ju inte direkt någon rusning. Men tillslut så stannade i alla fall en bil. Gött, jag hoppade glatt in i baksätet.

När jag satt mig så sa han som satt bredvid mig att jag inte skulle prata med han som körde.

Öhh, varför? Frågade jag nyfiket.

Jo, han är så full så om du pratar med honom så kör han av vägen.

Hoppla tänkte jag, och höll tillbaka min tilltänkta konversation med föraren.

Istället så började jag pilla på något som var bredvid sätet som var framför mig. Jag pillade och pillade, och grejade och grejade.

Tillslut så började jag så smått undra vad det var jag pillade på. Så jag lutade mig fram och tittade.

Det visade sig vara personen framförs hår. Han hade däckat och låg snett med huvudet, så jag hade suttit och pillat han i håret i en tio minuter.

Shit, tänkte jag. Pinsamt. Måste av.

Så jag sa att jag ville hoppa av här.

Visst, dom släppte av mig och började åter sin vingliga färd utan mig.

Då stod jag där ute i ingenstans igen, men nu så var jag i alla fall bara 2 mil hemmifrån.

Så jag började vandra igen.

Efter att jag hade gått en bit så kom jag till ett hus som låg efter vägen. Och vad såg jag där stå lutad mot husväggen. Jo en moppe!

Aha, tänkte jag. Den tar jag.

Sagt och gjort, tanke och handling är för mig samma.

Så jag smög in på tomten och sprang iväg med mitt byte.

Hoho skrockade jag glatt för mig själv. Nu så slipper jag att gå hem, tänkte jag.

Så jag försökte att kicka igång moppen, men utan resultat.

Så jag försökte att rulla igång moppen, också detta utan önskat resultat.

Itsället så såg jag bakom mig ett på billycktor med tillhörande bil närma sig.

Inte bra tänkte jag, stulen moppe. Inte bra alls. Tänk om det är snuten.

Så jag slängde moppen på marken och sprang ut på en åker med midjehögt gräs eller va fan det nu var.

Nu var det ju inte snuten, men det var ambulansen.

Dom stannade glatt och började att lysa med sitt sökarljus i den riktingen jag hade gått.

Så jag kastade mig på marken och blev platt som en pankaka.

Som tur var så åkte dom ganska snart.

Men nu så hade jag blivit avskräckt från mitt kriminella liv, så jag tänkte att jag ska gå omvägar hem så att inte snuten hittar mig. Ifall dom skulle få för sig för att leta efter mig.

Visst, så jag började vandra fram i det höga gräset på åkern. Tills jag plöttsligt ramlade ner i en 3m djup dräneringskanal. Och där var det geggigt och gött, så jag landade i alla fall något sånär mjukt.

Lerig och fin så kravlade jag upp på motsatt sida, muttrandes diverse svordomar.

Så fortsatte min färd över stock och sten. Tills jag kom till ett taggtrådsstängsel.

Jag började mödosamt ta mig över. Inte lätt när man är full och otroligt ovig.

Så jag fastnade helt enkelt när jag var halvägs över. Ett ben på ena sidan, det andra på den andra sidan.

Tillråga på allt så trängde en spets på taggtråden in i min pung. Detta gjorde ont som fan. Svärandes och muttrandes så försökte jag att ta mig loss, men då så hörde jag något ljud framför mig.

Jag tittade upp och fick se ett monster framför mig.

Det var lika högt som mig och hade stora ögon, jag blev skiträdd och kom väldigt snabbt bort ifrån taggtråden. Och sprang därifrån på skakande ben.

Tillslut så nådde jag mitt hem efter att ha vandrat hur länge som helst.

Men när jag vaknade dan efter så kunde jag inte glömma monstret. Jag var ju tvungen att veta vad det var.

Så när jag nycktrat till tillräkligt så tog jag bilen och åkte till plattsen där jag hade för mig att det var.

Då visade det sig att monstret var ett lamadjur!!?

Det var tydligen någon knäpp bonde som tyckte att det skulle vara mycket fräckare med lamadjur än kossor.

Jaja, så kan det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta har i och för sig inte hänt mig utan en polare. Men det är ganska kul

Polaren och en tillhade vart ute på krogen och blivit väldigt runda under fötterna. Så dom bestämde sig för att dom skulle gå och hälsa på en tredje polare.

Dom kom fram till huset där han bor, tog hissen. Gick fram till dörren där den tredje polaren bor, kände på dörren. Wiii, den var öppen. Dom knatade in.

Den ene av dom två gick till köket och satte på kaffe. När han var där tänkte han, jasså. Jocke har skaffat sig diskmaskin.?

Men han tänkte inte mer på det utan fortsatte med sitt kaffe. Full och glad.

Den andre hade bestämt sig för att han skulle bada. Så han gick in i badrummet och hällde upp ett varmt skönt bad.

Han hoppade glatt i och satt där och plaskade en stund.

Men så tänkte han. "Konstigt att inte Jocke vaknar av allt oväsen".

Så kom han upp med den goda iden att han skulle skrämma Jocke.

Så utan att ta på sig kläder eller att torka sig så sprang han in i sovrummet och började ruska på personen som låg och sov i sängen.

Personen som sov där vaknade och tittade in i den blöta nakna personens ögon som satt på honom och skakade honom. Sedan svimade han.

Dom två jepparna hade ju åkt till fel våning i hyreshuset och gått in i lägenheten under Jocke. Där hjärtsjuke och nästan döva Bertil (eller vad han nu heter) bor.

Hur det gick sedan vet jag faktiskt inte.

Men jag tror nog att gubben började låsa sin dörr på kvällarna efter detta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...