Jump to content
Annons

Dumheter vi gjort på fyllan

Sonnert

Recommended Posts

Jag skrattade ut Billy Cobhams keybordist för att denne lirat med Gary Moore tidigare, då var jag rätt plakat........resten av konserten satt han mest å blängde på mig, han blev rätt störd, stackaren 🙂

Redigerat av Kill All Autotuner
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

denton (oregistrerad)

Många dumheter har det blivigt

Hoppat från ett tak och skadat foten

Slagits och fått betala böter för det

Visade den ådrige för Isabella Scurupo, blev då utslängd från krogen

Råkade 😆 hammna i samma säng som sångerskan i bandet

det finns fler men dom är för pinsamma

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Visade den ådrige för Isabella Scurupo, blev då utslängd från krogen

YOOUU DIID NOOOT?!?!?! 😆😆😆😆

Dela på andra sajter

Jag hade förresten en kort period där jag fick för mig att det var bra att ta en dusch när jag kom hem från krogen...

Vaknade två helger i rad framåt morgonkvisten med duschen på, liggandes på badrumsgolvet, rejält bakis och med hud som en tvättsvamp...

Haha. Det där var jag på väg att göra när jag fortfarande bodde hemma hos mina föräldrar. Vaknade dock en kvart senare och insåg vad som höll på att hända. Hade varit rätt tråkigt att bli hittad så av sina föräldrar som artonåring.

Dela på andra sajter

Jag hånglade med en kille klockan 8 på morgonkvisten, efter att vi tagit oss en återställare. En flaska tequila var. Det var kompisens mamma som sa åt oss att sluta för vi var så högljudda.

Sen fick jag klamydia på fyllan i Australien oxå. Jag vet inte hur det hände, jag är helt oskyldig. Tjejen som det hände med trodde jag hade gjort henne gravid dessutom.

Sen snodde vi en skylt där det stod "Haninge" (kommunen jag bor i) på, och bar hem denna 10 kilos tingest de 7km vi hade hem, mitt i natten, mitt i vintern utan vantar. Polisen åkte förbi tre gånger, fast då gömde vi oss i diket vid vägkanten.

I Sydney så är det vanligt med "for sale"-skyltar vid hus, så en gång när vi var stenade (inte fulla) så snodde vi en sån skylt och satte upp på någon annans tomt några hundra meter längre ner på gatan.

Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Fantastiskt rolig tråd.

Den enda jag orkar läsa nu eftersom jag har lagt av med musik och koncentrerar mig på att bli sveriges äldsta tonåring.

Jag och G slog sönder en bankomat i Söndags kväll...dumt va?

Sen somnade jag naken på G's soffa. G bor i kollektiv så det var ett par tjejer som skulle upp till skolan tidigt på Måndagen...döm om deras förtjusning.

Dela på andra sajter

Kom att tänka på en historia jag hörde om någons kompis kompis kompis (är troligen inte sant alltså) som för länge sedan hade fest hemma och vaknade upp med en gravsten i vardagsrummet. Några av festdeltagarna hade i fyllan och villan gjort en blixtvisit på den närbelägna kyrkogården och småskändat lite. Skönt bakfyllepresent.

Dela på andra sajter

Kan inte komma på vad jag själv gjort för dumt, bortsett från en hel del sex med kvinns med tvivelaktigt rykte... 😄

Jag är mest förvånad över all sex man har fått med kvinns trots mitt tvivelaktiga rykte...

Dela på andra sajter

min kompis snodde peter siepens hatt

Peter Siepen snodde min kompis flickvän. 😏

Han kanske trodde att det var din kompis som snodde hatten?

Dela på andra sajter

min kompis snodde peter siepens hatt

Peter Siepen snodde min kompis flickvän. 😏

Han kanske trodde att det var din kompis som snodde hatten?

😱

Varför känner jag igen det där om hatten...

Var det inte mornel som berättade om Siepen och en hatt?

(Ahaja, så var det ja...)

Redigerat av Pico
Dela på andra sajter

Kom att tänka på en historia jag hörde om någons kompis kompis kompis (är troligen inte sant alltså) som för länge sedan hade fest hemma och vaknade upp med en gravsten i vardagsrummet. Några av festdeltagarna hade i fyllan och villan gjort en blixtvisit på den närbelägna kyrkogården och småskändat lite. Skönt bakfyllepresent.

hahah.. så guligt

Dela på andra sajter

Var uppe i Vuollerim och spelade en gång i tiden. På efterfesten hamnade jag med ett stort gäng i en bubbelpool och drack tequila knack. Det är det sista jag finns tills jag vaknade upp liggandes naken på ett solarium.

En annangång kom jag hem på fyllan och var hungrig och fick för mig att jag skulle koka ägg (gör inte det), somnade vid köksbordet och vaknade av en otrolig huvudvärk och stank i lägenheten. Och en kastrull som stog på en illröd platta med något litet svart i botten. Den lukten glömmer jag aldrig, det tog 2 veckor tills det försvann. Dagen efter kom min sambo hem med sina föräldrar men dom åkte hem igen för dom stod inte ut med lukten.

Dela på andra sajter

7.

Jag vaknar upp i trappuppgången utanför min lägenhet. Jag har inte en aning om hur jag hamnat där. Min skinnjacka är uppknäppt, nycklarna är borta och jag har spytt... Får för mig att nycklarna nog ligger i tvättstugan, så jag springer ner där och letar en stund. Men dom låg givetvis jämte spyan..

Går in, slänger T-shirten innanför dörren. Tar en dusch, med skinnjackan. Fyller svabbhinken med vatten och iklädd morgonrock (endast) ställer jag mig och svabbar upp spyan. Sen lägger jag mig. Vaknar upp morgonen efter, och hittar min nerspydda T-shirt innanför dörren, dörren lämnad vidöppen, och min svabb stående i trapputgången.. Grannen var lite orolig också, och undrade hur jag mådde. Han hade tydligen funderat på att kolla till mig natten innan, vilket jag är tacksam att han inte gjorde...

Jag har tagit med en alldeles för full tjejkompis hem. Bara för hennes skull, inget annat... Lägger henne på soffan, och ger henne en filt och en kudde. Vaknar mitt i natten av att det låter "dunk.... dunk.... dunk...." ifrån vardagsrummet. Går och kikar, och ser henne, liggandes på golvet. Hon har trillat ner och dunkar huvudet i glasbordet om och om igen när hon försöker resa sig upp. Flyttar på bordet. Hon sätter sig i soffan. Jag försöker prata med henne, men hon bara tittar på mig. Sen försvann hon på toaletten i en kvart. För att därefter gå och lägga sig i min säng. Så jag tog soffan. Morgonen efter var hennes första tanke "Var fan är jag någonstans?".

AHAHAHAMAHA .................. Jag fick ingen luft ett tag där..... HYSTERISKT !😎

Redigerat av Kill All Autotuner
Dela på andra sajter

Detta måste vara den överlägset sämsta tråden på detta forum.

Du har fel.

Japp! den här äger!

Dela på andra sajter

Jag gör sällan dumma saker på fyllan. Men eftersom spärrarna ändras lite så kanske jag inte tänker mig för lika mycket, som t.ex när jag var på Gretas (gayställe i Göteborg) och sa till min tjejkompis, som hade missat förra festen med gänget, att om dom spelar Hot Stuff med Donna Summer så ska jag och en kompis visa strippnumret vi övat in (fråga inte om varför). Direkt kilade hon bort till DJn och efter tjugo minuter så börjar Donna sjunga. Honorabel som jag är håller jag mitt löfte och vi börjar köra stegen och knäppa upp skjortan. Helt plötsligt är vi inringade av bögar som stirrar, ler och klappar händerna i takt. *gulp* De såg jävligt nöjda ut när vi juckade med skjortorna mellan benen 😕 Som tur är var jag tillräckligt ofull att förstå att det var fel ställe att köra hela stipnumret på, hehe.

Det mest pinsamma var nog när jag spydde ner sängen utan att vakna och tjejen fick ta hand om det. När jag vaknade fick jag en avhyvling som hette duga, som jag förtjänade såklart.

Somna i duschen har jag också gjort, ståendes. Jag vaknade när jag välte ner schampooflaskan som tur var.

Det mest mystiska uppvaknandet var nog när jag gick upp och undrade vart mina kläder var. Sen gick jag på toa och sen irrade jag runt lite och letade. När jag skulle hoppa in i duschen ligger kläderna i en hög där. Jävligt märkligt.

Tips till er yngre förmågor, akta er för Dieselmannen! Han slår dig hårt i huvudet när du kommer hem, snor dina pengar, puttar ner dig från sängen och häller diesel i munnen på dig!

Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

En rolig sak som hände en jobbarkompis för några år sedan.

Vi hade jobbat i Göteborg i ca 6 veckor nästan dygnet runt med att bygga upp mobiltelefon nätett där när våran chef fick för sig att han skulle bjuda oss på middag och en krog runda, efetrsom vi var ganska slutkörda så behövde vi inte så mycket för att komma igång.

Min alla kom tillbaks till hotellet iallafall, men efter några timmars söm så vaknar en av min kolegor upp av att det knackar på dörren och utanför står hans rumskompis spritt naken ( han sov alltid så ), han har tagit fel på toa dörren och rummsdörren och gått ut när han väl kommit ut från rummet glömmer han bort vilket rum han bodde i så han går och lägger sig i en soffa i koridoren för att senare bli väckt av en flicka från receptionen.

Han fick då uppge sitt namn och hon hjälpte honom tillbaka till rummet.

Han ville aldrig mer bo på det hotellet

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.