Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Vaffan Soundborn, det var väl inte så dumt? 😛

Precis! Det där är ju perfa!

Jag har hört om folk jag inte känner som har haft sex med mig! 🙁 Den varianten är inte lika lyckad...

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra  😮

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 😮

Det där lät inte bra! 🙁

berätta!

Jag var väl en 10 bast (ej full 🙁 ), och skulle hoppa i päronens säng! Jag skulle också försöka mig på en volt (framåtvolt).

Men det slutade med att jag smällde i mina framtänder i sängkanten (metallstång), och tänderna trycktes upp mot näsan, och syntes inte längre.

Så ont har jag aldrig fått i hela mitt liv. Och va jag skrek!! 🙁

Undvik volter i sängar!

aj fyfan!

det där måste ha gjort riktigt jävla ont!

får ju ont bara jag tänker på det 😛

En annan kul grej hände för några årsen..

Var på en fest med polarna. Vi var la 17 ungefär.. Så vi alla skulle sover över hos tjejen som hade festen..

Jag hade lagt mig i en säng och var så jävla full.. Jag hade sagt till min flickvän som jag hade då vilken rum jag skulle lägga mig i..

Det kom i en tjej i rummet, luktade precis som min, kröp ner under sängen. Började hålla på med den lille, suga å slicka tills vi lägger oss i ställningen skeden.

Vi börjar ha sex och det visar sig när vi är klara att det var en helt annan tjej.. Det visar sig också att hon trodde det var en helt annan kille..

Det sjuka var att under hele sexet så stönade hon precis som min flickvän, jag sa hennes namn och hon gjorde allt, precis allt som min flickvän brukade göra..

haha..

Det var ganska bra sex för att vara fylle sex..

Vi berättade aldrig för någon och behöll det som vår lilla hemlighet 🙂

😮🙁

Postat
Vaffan Soundborn, det var väl inte så dumt? 😛

Neh..

men ni får inte berätta för någon 🙁

Postat
Peter: Bästa tråden på detta forum NÅGONSIN 😄

jag ska be att få tillägga att jag är aspackad just nu 😛😛😛

Postat

Peter: Bästa tråden på detta forum NÅGONSIN 😄

jag ska be att få tillägga att jag är aspackad just nu 😛😄😛

Och när vi trodde att vi nått toppen så kommer Mr. Sonnert och tar tråden till helt nya nivåer! 😛😛

Postat
Vaffan Soundborn, det var väl inte så dumt?  😛

Neh..

men ni får inte berätta för någon 😛

julli-irk.gif

Postat
Vaffan Soundborn, det var väl inte så dumt?  😛

Neh..

Jag kommer lätt sno den där storyn av dig! Jag kommer i helgen troligtvis berätta om "en bekant till mig som råkade..." yeah, ni hajjar... 😛

Postat

1.

Takbjälkar...

Jag och min kusin (som för övrigt är klättrare) konstaterade på fyllan att man kan nog göra pull ups med takbjälken där...

- Tror du att den håller då?

- Ja för fan, den är ju bärande, svarar min kusin.

5 minuter senare kommer tjejen som bor där in, och undrar vad vi håller på med. Där står jag, med ett blåmärke på låret, och en takbjälke liggandes på golvet, och min kusin asgarvar...

Så vi försöker spika upp den igen. Hon sa något om att hon skulle döda mig om den inte var på plats innan hennes föräldrar kom hem igen.. Det slutade med tre killar med blodiga händer. Hammare är bra att ha, men på fyllan tror man uppenbarligen att det fungerar lika bra med nävarna 😛 Vi gav upp, kom dit bakfulla klockan 9 på morgonen, och satte tillbaka den igen..

2.

Hade fest på juldagen för några år sedan.. En tjejkompis säger dagen efter på telefon. Du, om du hittar några stringtrosor i något av förråden, så kan du ju slänga dom...

3.

Min kusin (klättraren) hittar ett livräddningredskap vid en sjö. Typ ett 3 meter långt "spö" som stog där. Hur den sitter fast har jag inte riktigt koll på, den stog för sig själv på gräsmattan. Min kusin klättrade upp för den... Varpå den, och min kusin, välte, med honom två meter upp.

4.

Jag går runt i linne på krogen och frågar min kompis varför jag hängt in skjortan i garderoben? Han svarade att jag sa något om att jag pratat om något vad. Jag var lite full, och tappade en timma eller något där... Visade sig att jag hängt in skjortan i garderoben, och strippat på dansgolvet. Byxorna stannade kvar på som tur va... Jäkla tur att vi var ett gäng, och dom andra bara skrattat åt mig, misstänker att jag blivit utslängd annars...

5. Jag och min kusin firar midsommar. Lämnar festen för att gå ner till sjön och kika lite. Hejar glatt på två killar som fiskade. Ställer mig på bryggan, håller i en stolpe på bryggan. Min kusin försöker knuffa i mig. "Lägg av!" ropar jag. Tillslut klarar jag inte hålla emot längre, så jag snurrar runt stolpen, och lyckas alltså hålla mig kvar på bryggan. Var min kusin hamnade kan ni ju själva räkna ut...

Killarna som fiskade försvann, min kusins mobil fungerade inte så bra längre, vi badade lite. Därefter knallar vi igenom samhället i bara kalsonger på väg tillbaka till festen... Han som hade festen var inte imponerad när vi kom tillbaka.

6.

Är påväg hem från krogen, och ser en tjej sitta och gråta, samtidigt går en kille fram och tillbaka typ 15 meter längre fram och ser också ganska upprörd ut. Vad är det som har hänt frågar jag tjejen. Det visar sig att hon har precis gjort slut med killen, som är den enda som har sett henne "där nere". För hon hade blivit kär i en tjej..

7.

Jag vaknar upp i trappuppgången utanför min lägenhet. Jag har inte en aning om hur jag hamnat där. Min skinnjacka är uppknäppt, nycklarna är borta och jag har spytt... Får för mig att nycklarna nog ligger i tvättstugan, så jag springer ner där och letar en stund. Men dom låg givetvis jämte spyan..

Går in, slänger T-shirten innanför dörren. Tar en dusch, med skinnjackan. Fyller svabbhinken med vatten och iklädd morgonrock (endast) ställer jag mig och svabbar upp spyan. Sen lägger jag mig. Vaknar upp morgonen efter, och hittar min nerspydda T-shirt innanför dörren, dörren lämnad vidöppen, och min svabb stående i trapputgången.. Grannen var lite orolig också, och undrade hur jag mådde. Han hade tydligen funderat på att kolla till mig natten innan, vilket jag är tacksam att han inte gjorde...

8.

Har haft förfest, och druckit massa Zambuca. Hade nyligen träffat en tjej, som jag var lite intresserad av, så hon var med också. Drar ner på krogen. Hade precis fått lön, så jag beställer in en shot runda. Därefter en till, men då hade en kille gått så jag fick två 😄 Dessutom gav nämnda tjej sin shot till mig. Jag märkte det dock inte, den låg i ölen 😛 Spyr i askfatet och går hem...

Det var nog inte rätt sätt att impa på brudar, hon blev ihop med min kusin efter den kvällen...

9.

Jag tränade karate en gång i tiden. Och en tjej på festen tränade kung fu. Så jag föreslår att vi ska sparras lite 😛 Javisst säger hon. Jag sveper mitt vinglas, ställer ner det på bordet. Glaset går sönder, "pinnen" på vinglaset gick av. Vänder mig om mot tjejen, och trillar av stolen...

Jag ber henne därefter om att få återkomma när jag kan stå på benen igen. Hon skrattar och tycker "gör du det" och går in i vardagsrummet igen.

10.

Jag har tagit med en alldeles för full tjejkompis hem. Bara för hennes skull, inget annat... Lägger henne på soffan, och ger henne en filt och en kudde. Vaknar mitt i natten av att det låter "dunk.... dunk.... dunk...." ifrån vardagsrummet. Går och kikar, och ser henne, liggandes på golvet. Hon har trillat ner och dunkar huvudet i glasbordet om och om igen när hon försöker resa sig upp. Flyttar på bordet. Hon sätter sig i soffan. Jag försöker prata med henne, men hon bara tittar på mig. Sen försvann hon på toaletten i en kvart. För att därefter gå och lägga sig i min säng. Så jag tog soffan. Morgonen efter var hennes första tanke "Var fan är jag någonstans?".

11.

Jag var 18, och var på en 20års fest. Mitt i vintern ute i buschen. Dom flesta söp ganska hårt, och det börjar med att en kille trillar ut genom köksfönstret. Det tog 10 minuter att få in honom igen. Han tyckte att han skulle sova där, i minusgrader. Jag står och snackar med 3 kompisar. En fjärde kille kommer och skallar en av mina kompisar och går igen. Jag trillar ihop på golvet..

- Jonas, hur är det?

- det gör så ont!

- Var då någonstans?

- Där, i din panna!

En tjejkompis fick en gaffel i låret, för hon hade tagit en killes plats. Och han tyckte att det var lättare att sticka gaffeln i låret på henne än att be henne flytta på sig. Jag blir full och nerbäddad i sängen.

Killen som fyllde 20 pratade med sin storebror. Hans storebror vände sig om för han kom att han skulle säga något mer, lagom för att se sin lillebror trilla baklänges och däcka.

Mig väcker dom vid 2 och tycker att vi ska ta bussen hem. Jag tar på mig 2 olika skor och en tredje i näven. Ropar till dom andra "skynda er, vi missar bussen", snubblar över ett staket i knähöjd och river upp tummen. Dom andra beslutar sig för att ta fyra bussen och bäddar ner mig igen. Själv kommer jag inte ihåg händelsen.

Jaja.. Det var ju några år sedan det här, men iaf.. Lite för full har man väl varit, har lugnat ner mig något dom senaste åren 😛

Postat (redigerat)

ibland får jag för mig den dumma men roliga idén att sniffa tequilan.

fachinerande!

Redigerat av Sonnert
Postat
Vaffan Soundborn, det var väl inte så dumt?  😄

Neh..

Jag kommer lätt sno den där storyn av dig! Jag kommer i helgen troligtvis berätta om "en bekant till mig som råkade..." yeah, ni hajjar... 😛

😛

ja det var en ganska komisk upplevelse..

Vi pratar om det än idag 😛

Postat
ibland får jag för mig den dumma med roliga idén att sniffa tequilan.

fachinerande!

Saltet har jag snortat vid nåt tillfälle. 😛

Onykter... 😛

Postat

fachinerande!

Onykter... 😛

testa tequilan istället. ögat på samma sida som näsborren rycker och tåras.

sådär typ -> 😛

Postat

fachinerande!

Onykter... 😛

sådär typ -> 😄

Måste provas... 😛

Postat

fachinerande!

Onykter... 😛

sådär typ -> 😛

Måste provas... 😄

😛

Postat

Jag hade förresten en kort period där jag fick för mig att det var bra att ta en dusch när jag kom hem från krogen...

Vaknade två helger i rad framåt morgonkvisten med duschen på, liggandes på badrumsgolvet, rejält bakis och med hud som en tvättsvamp...

Postat

:rolleyes:😉

Den har jag också testat! Fast jag var tillräckligt nykter för att stänga av duschen och lägga mig i sängen! 😛

Postat (redigerat)
Jag hade förresten en kort period där jag fick för mig att det var bra att ta en dusch när jag kom hem från krogen...

Vaknade två helger i rad framåt morgonkvisten med duschen på, liggandes på badrumsgolvet, rejält bakis och med hud som en tvättsvamp...

fyfan vilken äcklig känsla det där är..

brrrrr....

Redigerat av Soundborn
Postat

jag har aldrig gjort nåt dumt på fyllan...

inte vad jag kommer ihåg ivarje fall...

fast många andra gör det... än idag... :rolleyes:

Postat
:rolleyes:
Postat

Samma helg var det förresten en notis i tidningen om en tjej som gjort samma bravad, fast lyckats lägga sig och täppa igen avloppet, och därmed orsakat en rätt rejäl översvämning.

Mina korridorskompisar tyckte att det var roligt att sätta upp den notisen på anslagstavlan...

Postat (redigerat)

i somras va det några raggar-nazzar i stan som åkte runt torget om och om igen.(japp 😉 )

Tjejerna i bilen skrek "fittor" till oss varje nytt varv dom åkte.

när vi kom till mitten av torget för att köpa fyllekäk stannade samma bil lämpligt bredvid korvkiosken.

Irriterad över dom gapiga tjejerna samt deras åsikter stegar jag fram och frågar:

"-va det ni som annonserade om "fittor"? Tack för erbjudandet, men jag är inte intresserad!"

varför fick jag inte spö? :rolleyes:😛

Redigerat av Sonnert
Postat
i somras va det några raggar-nazzar i stan som åkte runt torget om och om igen.(japp 😉 )

när vi kom till mitten av torget för att köpa fyllekäk stannade samma bil lämpligt bredvid korvkiosken.

Irriterad över dom gapiga tjejerna samt deras åsikter stegar jag fram och frågar:

"-va det ni som annonserade om "fittor"? Tack för erbjudandet, men jag är inte intresserad!"

varför fick jag inte spö? :rolleyes:😛

De kom väl på först nästa helg vad du menade.. 😛

Postat
i somras va det några raggar-nazzar i stan som åkte runt torget om och om igen.(japp 😆 )

varför fick jag inte spö?  😄  🙂

De kom väl på först nästa helg vad du menade.. 😄

😆😆😆

Postat
i somras va det några raggar-nazzar i stan som åkte runt torget om och om igen.(japp 😆 )

varför fick jag inte spö?  😄  😆

De kom väl på först nästa helg vad du menade.. 😆

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Soundborn - beklämmande!!

För egen del har jag inte varit full särskilt ofta. Det brukar oftast leda till att jag tar mig ut högst upp på höga övergivna byggarbetsplatser av någon anledning, eller som en gång...på en restaurang som var byggd i ett stort gammalt "sjörövar"-skepp. Då sprang jag upp högst upp för stegen som inte ens ledde nånvart. Helt meningslöst... Destruktivt beteende.

Vill jag vara social när jag är påverkad, så är det antingen för att dunka in någons huvud i element med våldsam kraft eller för att spotta segt slem i ansiktet på folk.

Så långt ifrån happy och sexgalen man kan komma alltså...

😏

Postat
Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra  🙁

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 🙁

Det där lät inte bra! 😳

berätta!

Jag var väl en 10 bast (ej full 😄 ), och skulle hoppa i päronens säng! Jag skulle också försöka mig på en volt (framåtvolt).

Men det slutade med att jag smällde i mina framtänder i sängkanten (metallstång), och tänderna trycktes upp mot näsan, och syntes inte längre.

Så ont har jag aldrig fått i hela mitt liv. Och va jag skrek!! 😮

Undvik volter i sängar!

aj fyfan!

det där måste ha gjort riktigt jävla ont!

får ju ont bara jag tänker på det 🙂

En annan kul grej hände för några årsen..

Var på en fest med polarna. Vi var la 17 ungefär.. Så vi alla skulle sover över hos tjejen som hade festen..

Jag hade lagt mig i en säng och var så jävla full.. Jag hade sagt till min flickvän som jag hade då vilken rum jag skulle lägga mig i..

Det kom i en tjej i rummet, luktade precis som min, kröp ner under sängen. Började hålla på med den lille, suga å slicka tills vi lägger oss i ställningen skeden.

Vi börjar ha sex och det visar sig när vi är klara att det var en helt annan tjej.. Det visar sig också att hon trodde det var en helt annan kille..

Det sjuka var att under hele sexet så stönade hon precis som min flickvän, jag sa hennes namn och hon gjorde allt, precis allt som min flickvän brukade göra..

haha..

Det var ganska bra sex för att vara fylle sex..

Vi berättade aldrig för någon och behöll det som vår lilla hemlighet 😆

Hahahaha 😄🥰😮

När jag gick i sjuan så var min klasskompis full på en bandymatch, så han blev medvetslös under matchen och ramlade ner på läktaren. Han åkte in och magpumpades. Han hade 2,4 promille 😮

Postat
Heh, inte min egen erfarenhet... men jag minns vad en bekant gjorde i tonåren.

Han frågade en tjej om de skulle ha sex, men hon svarade att man måste

vara tillsammans först.

Det naturliga för honom var ju så klart att fråga om de skulle bli tillsammans, och

det gick tjejen med på.

Att upprepa frågan om sex vid det här laget var ju oundvikligt för killen, men tjejen

svarade att hon har inte sex med en kille första kvällen...

"Då gör jag slut" sa killen.

😠

Varför är det alltid nån annan som gör sånt här? "Jag kände en som...", "en bekant gjorde..." 🙁

😳 Ja, djävlar.. Det kan man ju undra...

Appråpå inget så var en av mina gitarristkompisar ute och for för ett tag sedan. Efter en hel kväll på stan vaknar han upp utanför en biljettautomat på järnvägsstationen i staden där jag bor.

Han var iför endast kallingar och en Pippi T-shirt. Runt omkring honom rullade en hel massa tomburkar. Det enda han kom ihåg var att han hade bytt sina byxor och tröja mot 10 öl och en Pippi T-shirt!!!

I kallingarna hittade han ett hopknycklat taxikvitto på typ 700kr. Då kom han på att han hade bett en taxi åka runt med honom en stund för att sedan lämna av honom på stationen där han sedan sålde sina kläder för pilsner.

Samma snubbe var pissenödig på vägen hem från en blöt kväll och fick problem med sina byxor. Gylfen hade fastnat! Enligt någon polare så hade han irriterat stoppat händerna i fickorna och försökt att dra ner jeansen utan att öppna de, kände något i fickan tog upp detta något och kastade iväg det utan att titta... Det visade sig senare vara hans enda bilnycklar..

Väl hemma kände han, enligt honom själv, för att duscha. Så på med duschen, ur kläderna och... Somna.. I duschen! Ett par timmar senare vaknar han av att hans mobiltelefon ligger och flyter och liksom knackar honom på kinden...

ÖVERSVÄMMNING!

Dörrklockan ringer som besatt, det är hyresvärden, en Securitasvakt och ett gäng uppretade grannar som undrar varför det rinner vatten från deras tak...

Favvon är väl dock när min trummis (2.10 lång i strumplästen) vaknar i sängen av att han ligger och skiter på sig... I sömnen... Lös, ren och skär raketbajs!! Paniken stiger i kubik. Han tar ett stadigt tag om benen på sina boxershorts och vrålar till sin flickvän som ligger brevid: VAD FAAN SCHKA JAG GÖRA!!?

- Gå på toaletten, säger hans flickvän lungt och vänder sig om och somnar igen.

Deras sovrum låg på andra våningen (hus på landet), så han kliver upp, fortfarande hållandes om "byxbenen", stapplar till dörren. Vid det här laget har trycket i tarmen stigit tusenfalt, så han sparkar upp sovrumsdörren, men får liksom inte det beräknade motståndet från den för att den är redan lite halvöppen. Han tappar balansen och rasar rä-rä-rä-rä-rä-rä-rätt ner i trappan som finns precis bakom dörren. Han lyckas dock hålla sig något så när på benen för nästan nere så slår han huvudet i ett illa placerat proppskåp (hus på landet), släpper både byxben och resten av tarminnehållet i trappan samt landar längst ner...

Ridå.. 😱

Kan inte komma på vad jag själv gjort för dumt, bortsett från en hel del sex med kvinns med tvivelaktigt rykte... 😛

Postat

🙂😆😆

Bra med en mobil knackandes på kinden 😆😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.