Desecrated Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Vilka asio pluggar skall man ha nu för tiden ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Menar du VST-pluggar? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 5 april 2006 Trådstartare Dela Postat 5 april 2006 asio drivrutiner för ljudkort, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mtornros Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Jag är väl inte helt haj på detta med teknik och sånt, men det beror väl helt på vilket ljudkort du använder? Ljudkortstillverkaren uppdaterar hela tiden sina egna (dina) drivrutiner som du får ladda hem. Det finns väl så vitt jag vet ingen drivrutin som funkar för alla ljudkort? Men som sagt, jag kan - och brukar - ha fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Asio4all är mitt tips om ditt ljudkort inte är av den sorten att tillverkaren har egna drivrutiner för Asio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Sen finns det Asio2ks och om du har ett Soundblaster-kort i burken så kan kX Project vara nåt för dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.