ESI_juli@ Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Hej! Har problem med drivrutinerna till min virus classic. Har ett Esi Juli@ ljudkort, och det verkar som drivrutinerna till ljudkortet inte vill sammarbeta med drivrutinerna till virusen.. đ SnĂ€lla, hjĂ€lp! Msn: computer_virus_error@hotmail.com
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Drivrutiner till Virusen?? Den har vĂ€l inte USB-anslutning? Det ska vĂ€l bara vara att koppla ljudkortets Midi out till Midi in pĂ„ virusen... Behövs inga drivrutiner dĂ€r. đ
ESI_juli@ Postat 4 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 april 2006 Nej den har inte usb, har ocksĂ„ kopplat rĂ€tt med midi. Men drivrutinerna/programmet för att lĂ€gga in nya sounds osv hittar inte varken ljudkortet eller virusen.. sĂ„ nu sitter jag hĂ€r med nya ljudbanker för 2000 kr som jag inte fĂ„r in i virusen.. Livet Ă€r för jĂ€vligt ibland.. đ
Mats StĂ„lbröst Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Ăr det Sound Diver du menar? Har du provat funktionen för att automatiskt söka igenom din midi-anslutna musikutrustning? /Mats
ESI_juli@ Postat 4 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 april 2006 Ja det har jag, men den hittar inte ens ljudkortets in- utgĂ„ngar, bara microsoft gs.. đ
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Var Äratal sedan jag anvÀnde SoundDiver, men mÄste man inte vÀlja MIDI-in/utgÄngar sjÀlv först? Kolla i settings eller preferences eller options eller vad det nu kan heta...
ESI_juli@ Postat 4 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 april 2006 (redigerat) Har redan gjort det, har vĂ€l testat allt nu, jag köper ett nytt ljudkort istĂ€llet.. Men tack för svaren.. đ Redigerat 4 april 2006 av ESI_juli@
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Fast det finns billigare sĂ€tt att fixa en ny MIDI-koppling till datorn Ă€n att köpa nytt ljudkort... đ Köp ett USB-MIDI-interface istĂ€llet, kostar typ en femhundring. Annars finns det ju andra program att skicka ljud med ocksĂ„ (om det nu inte Ă€r nĂ„t konstigt Sounddiver-specifikt format pĂ„ ljuden du köpt?). Kolla t.ex. http://www.midiox.com Det borde ha mindre funktioner och dĂ€rmed va enklare att fĂ„ det att funka...
ESI_juli@ Postat 4 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 april 2006 Tackar, du Ă€r ju bĂ€st! =) har bestĂ€llt ett usb-midi-interface nu! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.