Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Har problem med drivrutinerna till min virus classic. Har ett Esi Juli@ ljudkort, och det verkar som drivrutinerna till ljudkortet inte vill sammarbeta med drivrutinerna till virusen.. 😉 SnĂ€lla, hjĂ€lp!

Msn: computer_virus_error@hotmail.com

Annons
Postat

Drivrutiner till Virusen??

Den har vĂ€l inte USB-anslutning? Det ska vĂ€l bara vara att koppla ljudkortets Midi out till Midi in pĂ„ virusen... Behövs inga drivrutiner dĂ€r. 😏

Postat

Nej den har inte usb, har ocksĂ„ kopplat rĂ€tt med midi. Men drivrutinerna/programmet för att lĂ€gga in nya sounds osv hittar inte varken ljudkortet eller virusen.. sĂ„ nu sitter jag hĂ€r med nya ljudbanker för 2000 kr som jag inte fĂ„r in i virusen.. Livet Ă€r för jĂ€vligt ibland.. 😄

Postat

Var Äratal sedan jag anvÀnde SoundDiver, men mÄste man inte vÀlja MIDI-in/utgÄngar sjÀlv först?

Kolla i settings eller preferences eller options eller vad det nu kan heta...

Postat (redigerat)

Har redan gjort det, har vĂ€l testat allt nu, jag köper ett nytt ljudkort istĂ€llet.. Men tack för svaren.. 😄

Redigerat av ESI_juli@
Postat

Fast det finns billigare sĂ€tt att fixa en ny MIDI-koppling till datorn Ă€n att köpa nytt ljudkort... 🙂

Köp ett USB-MIDI-interface istÀllet, kostar typ en femhundring.

Annars finns det ju andra program att skicka ljud med ocksÄ (om det nu inte Àr nÄt konstigt Sounddiver-specifikt format pÄ ljuden du köpt?). Kolla t.ex. http://www.midiox.com

Det borde ha mindre funktioner och dÀrmed va enklare att fÄ det att funka...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.