Lundin Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 (redigerat) edit: Inget av vikt. Redigerat 3 juni 2004 av demoniqus
hackeman Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 Hur många av er har en dag fått veta att någon i er närhet är kompis med en celebritet? Jag. Massor av gånger. Men jag glömmer lika snabbt igen.
Lundin Postat 3 juni 2004 Trådstartare Postat 3 juni 2004 Massor av gånger. Men jag glömmer lika snabbt igen. Är det samma person det handlar om då 🙂
Johan Royen Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 Mjo, en del kändisar har man väl i bekantskapskretsen. Fast den roligaste historien var när Nordman försökte stjäla en släpvagn med virke av oss. Det var rent psykedeliskt =P
Plus o Minus Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 Fast den roligaste historien var när Nordman försökte stjäla en släpvagn med virke av oss. Det var rent psykedeliskt =P att nordman skulle stjäla ett släp med virke måste nog vara den bästa historien denna vecka
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 ...när helt plötsligt Gladys Del pilar ( Aphrodite bl.a )steppade ut ur vår butik.. ... Stort grattis.
Lundin Postat 3 juni 2004 Trådstartare Postat 3 juni 2004 (redigerat) -edit- : inget av vikt. Redigerat 3 juni 2004 av demoniqus
hackeman Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 -edit- : inget av vikt. Hehe, du glömmer att email notification innehåller det du skrev först... 😆
Lundin Postat 3 juni 2004 Trådstartare Postat 3 juni 2004 Hackeman: 😉 ja..jag gör många misstag...vissa går att rätta till..andra får man leva med... ..och vissa upptäcker man inte förrän det redan är försent... that's life..
Lundin Postat 5 juni 2004 Trådstartare Postat 5 juni 2004 Kul med trevliga forumkompisar. Visst är det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.