ThomasJ Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 LÅTNAMN:LekLådan ARTIST/GRUPP:Lådan(ThomasJ) GENRE: elektronika LÅTLÄNGD: ca 3 min KOMPOSITÖR:Lådan(ThomasJ) PRODUCENT:Lådan(ThomasJ) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STATUS: Skiss/färdig låt Your browser does not support the HTML5 audio tag Ett lite spår som jag lekteihiop i demot av Acid. Vissa ljud är egna medans andra är freeloops
Bastian Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 lyssnar medan jag skriver... sjysst basloop, men sista delen i "stycket" klarar inte av att spelas själv, man hör att nått inte stämmer då... den funkar dock när trummora kommer in... Hehehe roliga röster! jag gillar soundet... soft...bra rhodes kankse skulle kunna innehålla lite mer. jag köper inte riktigt det dära dataljudet som låter i bakgrunden emmelanåt... Bra gjort det här, men jag ser det inte riktigt som klart än... det kan hända mer... du har "etapperna" av trummor klara, men jag tror det behövs lite flera breaks speciellt där basen lugnar sig lite, den kör ju på från början till slut... o kankse nån lead som fungerar som röd tråd genom låten... Nu är det mest basen som står för den uppgiften, vilket i längden kan bli lite enformigt... som sagt bra gjort.. jag gillar känslan... lite chillout lounge style ala martini... peace!
Egghuvud Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Jag saknar också något att hänga upp det på. Som lek är det helt okej men inget som fastnar hos mig.
starboy (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Tjaba, Schysst sound du fått till här. Skulle nog vilja ha lite bättre tryck i trumpaketet. Basen är lite luddig i kanterna också. Låten passar bra som bakgrundsmusik. För att den ska stå mer på egna ben skulle något mer definierat tema behövas, nån hook. Men bra på det stora hela. Det är bara att köra på. /cheers
ThomasJ Postat 3 april 2006 Trådstartare Postat 3 april 2006 tackar tackar... ja bakrundsmusik är nog vad det är.. lite sådär laidback i soffan lixom... Oja, lek är det, får väl se om man byggervidare på det
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.