Jump to content
Annons

Civil Citizen - Enthralment (Original 2006)

Recommended Posts

Hej!

Då var det dags för en ny (kanske något äldre) låt för denna månaden. Denna gången bjuder jag på en uppdaterad version av Enthralment som jag producerade 2001. Förhoppningsvis låter den en smula bättre denna gången. Låten finns att laddas ner här:

TITEL: Civil Citizen - Enthralment (Original 2006)

STIL: Melodisktrance

PRODUCENT: Erik Lidström

PRODUCERAD: 2006

STATUS: Färdig i mina öron

LÄNGD: 09:22

STORLEK: 13,5 MB

Kommentarer är alltid välkommna!

Kan även göra er uppmärksamma på att sidan har fått en ny look igen, lite fräschare för att fira att våren nalkas. Finns även en gästbook nu, så lämna gärna ett meddelande.

Kollla in

http://www.lidstroem-productions.se/

mvh

Erik L

Dela på andra sajter

Annons

hej!

Lång låt det här, men det e bra hinner man ner o ta sig ett dopp eller snappa upp en drink... jag tycker det här är välgjort och bra producerat... lite knudigt dock, men ni är duktiga på det ni gör.

good job!

peace

Dela på andra sajter

Jag har lyssnat nu och ville bara lämna ett spår här.

Jag tycker att det här känns väldigt standard melodisk trance mall 1A. Det är bra gjort men ärligt talat så är det inte speciellt intressant. Eller hmm...Det är allltså fortfarande bättre än mycket annat jag hört inom den här genrén. Absolut. Men, ja....Jag är ju ingen trancefanatiker heller direkt heller.

Sammanfattningsvis alltså...Det är bra gjort. Det är snyggt. Men jag kommer inte att lyssna på den en andra gång.

Redigerat av Pluffo
Dela på andra sajter

Jag tycker att det låter jättebra, fina harmonier, en massa snygga ljud och schysst produktion, men jag håller med om Pluffos sista mening; den är lite väl dussinartad. Inget sticker ut att det finns något att lägga på minnet. Ett gott hantverk, sammanfattningsvis, men inte särskilt spännande låt.

Dela på andra sajter

Jäkligt bra! Snyggt som attan! Har själv försökt mig på trance, men kommer inte riktigt såhär långt.

Håller med Pluffis lite, den är inte speciellt unik.

Dela på andra sajter

En kompetent, snygg och spännande produktion, men det är fortfarande melodin som gör melodisk trance och de här melodierna är inte starka.

Dela på andra sajter

Tja. vad ska jag säga ... Jag känner till dom flesta låtar du släppt, och jag diggar dina produktioner med clean sound och mkt bra synthval jämt!

bra bra ... jag har hört låten förr på din site, men jag postar ett här mä 😕

puss

/Perrra

Dela på andra sajter

Mycket snyggt! Det händer saker hela tiden som gör att låten aldrig blir tråkig. Snygga harmonier också.

Redigerat av AndyPandy
Dela på andra sajter

Tackar för de trevliga kommentarerna. Angående att det låter standard så vet jag inte vad man ska säga. Jo det låter väl standard, det låter trance 4x4 clap varannan kick etc etc. :rolleyes: Får väl hitta på nått nytt!

Några fler kommentarer?

//Erik

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.