Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 För er som undrar så är man snart 35 och bor mitt ute i skogen i västra götaland. Har spelat med Chilly con Fusion i ca 4 år. Repar även med ett cover band när tillfällen ges. Har spelat gitarr i tjugo år. Spelar in alla låtider via pod xt in i cubase där jag programmerar trummorna med musen har inget midi keyboard. Men det funkar klockrent. Favorit ljuden på midi trummorna är ddummers från vst forumet.(tack) Har lite gitarr lektioner och hjälper även andra band med lite tips. 🙂 Kör på en Ibz rg 570(sd tb4)rg 550(mickbyte inte bestämt vad än), en Esp MII deluxe emg 81,85 rockar fett. Gillar inte ogenomtänkta solon. Gillar däremot alla som kör sin grej och inte försöker låta som alla andra. 😄🙂🙂 Så nu vet ni vem det är som försöker recensera era låtar. 🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Alrajt...Välkommen in i gemenskapen. /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Härligt! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 HiYa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 För er som undrar så är man snart 35 och bor mitt ute i skogen i västra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal är du då, och var bor du då? 🙂 Skämt o sido, välkommen hit! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Välkommen. "Chilly con fusion"? Spelar ni instrumental jazz-fusion eller vad är det för nåt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Gillar inte ogenomtänkta solon. Välkommen hit! Här kör vi dock med ogenomtänkta postningar, som det här tillexempel! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Det finns någon låt för lyssning på demosidan. Vi låter som ett gäng avdankade hårdrockare 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Gillar inte ogenomtänkta solon. Välkommen hit! Här kör vi dock med ogenomtänkta postningar, som det här tillexempel! 😉 Det är skönt att se. Jag gillar spontana reaktioner och ogenomtänkta postningar = eller ? 😄 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Välkommen hit! Här kör vi dock med ogenomtänkta postningar, som det här tillexempel! 😉 dubblar med notering: ogenomtänkta postningars guru 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 ogenomtänkta postningars guru Skärp dig. Alla vet att det är jag som är gurun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 (redigerat) Vi låter som ett gäng avdankade hårdrockare 🙂 då känner jag mig som hemma --edit-- freLstavning Redigerat 3 juni 2004 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Som sagt...Välkommen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 För er som undrar så är man snart 35 och bor mitt ute i skogen i västra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal är du då, och var bor du då? 😳 Skämt o sido, välkommen hit! 😆 du undrade ju precis... 😕 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 För er som undrar så är man snart 35 och bor mitt ute i skogen i västra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal är du då, och var bor du då? 😉 Skämt o sido, välkommen hit! 🙂 du undrade ju precis... 😆 välkommen! Touché! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 juni 2004 Dela Postat 6 juni 2004 Välkommen!!!! 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.