Charles (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 (redigerat) Det va ju jätteroligt. Hhahahahaha... kristet skitkul. Hhahahahaha... Redigerat 1 april 2006 av AXL THE ROCKER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😆 Asss 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Ape-Teens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😕 Pojkband ska väl alltid vara fem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😏 Pojkband ska väl alltid vara fem? Den femte hade säkert våldsamma tendenser och slutade i något missbruk vilket ledde till att han blev sparkad. Jag ser redan fram emot hans solocomeback. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oakleaf (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 🙂 Pojkband ska väl alltid vara fem? Mmmm...Jack Daniel's heter den 5:e. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Du menar väl Boyz Of Magic! Obligatoriskt då dansband och pojkband är närbesläktade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst. 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Hogboyz; Oinky, Pink, Lard, Stie, Piglet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan Jaha, jag vet inte om jag skall skratta eller gråta ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
auto mode Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst. Det har Rammstein redan gjort i sin Sonne video. Bäst är när han som lirar synth får spanking av Snövit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Hogboyz; Oinky, Pink, Lard, Stie, Piglet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.