musik (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Hej! Börja ni... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Jag tror jag blev lurad i tidningen med en artikel, ganska kul faktiskt. http://www.ttela.se/artikelmall.asp?version=90303 Dock inte säker på att det är den men högst troliogt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 DN:s aprilskämt var riktigt dåligt, hastighetsbegränsning för cyklister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Jag brukar inte märka sånnahär dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Jag märkte precis... http://www.gamefaqs.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Det här måste vara ett skämt!? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
c2k6 Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 FL Studio har skojsat med sina användare idag ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Det här måste vara ett skämt!? 😄😎 Ja man kan ju alltid hoppas... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april 2006 Dela Postat 1 april 2006 Det här måste vara ett skämt!? 😄 😎 Ja man kan ju alltid hoppas... 😎 Eller kanske inte... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Järven Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41 (Violiner @ 2 April 2006, 00:04) (Grahn @ 1 April 2006, 18:24) Det här måste vara ett skämt!? Ja man kan ju alltid hoppas... Eller kanske inte... Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Järven Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Big Brother är ett enda stort skämt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 EN kompis ringde och väckte mig igår och sa att min bil inte stod på parkeringen. Nyvaken och trött började jag svära intensivt. Fyfan vad lättlurad jag är. Glömmer alltid de där skämtdagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41 (Violiner @ 2 April 2006, 00:04) (Grahn @ 1 April 2006, 18:24) Det här måste vara ett skämt!? Ja man kan ju alltid hoppas... Eller kanske inte... Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!? Ja kanske det... 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 EN kompis ringde och väckte mig igår och sa att min bil inte stod på parkeringen. Nyvaken och trött började jag svära intensivt. Fyfan vad lättlurad jag är. Glömmer alltid de där skämtdagarna. 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 EN kompis ringde och väckte mig igår och sa att min bil inte stod på parkeringen. Nyvaken och trött började jag svära intensivt. Fyfan vad lättlurad jag är. Glömmer alltid de där skämtdagarna. 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Dagens skämt var för mig att Paris Hilton spelar in en skiva. Dessvärre var det sant 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Hej! Jag letade i Göteborgs-Posten efter var de hade skämtet. Det närmaste jag kommit var att Andrea Bocelli (världens mest framgångsrika solist inom klassisk musik om man mäter i antal sålda skivor) skulle uppträda på Götaplatsen tillsammans med några svenska sångerskor som jag glömt namnet på. Däremot ger han en konsert 14 oktober, biljettpris 800-1250 SEK. De tråkigare skämten jag hört om var för 7 år sedan när en tidning skrev att Lasse Berghagen hade dött. Och ännu värre var det på en skola för några år sedan. De firade 1:a april genom att köra in en killes huvud i ett tvättställ så skallen sprack. 😕 hägges punchrulle//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Hej! Jag letade i Göteborgs-Posten efter var de hade skämtet. Det närmaste jag kommit var att Andrea Bocelli (världens mest framgångsrika solist inom klassisk musik om man mäter i antal sålda skivor) skulle uppträda på Götaplatsen tillsammans med några svenska sångerskor som jag glömt namnet på. Däremot ger han en konsert 14 oktober, biljettpris 800-1250 SEK. De tråkigare skämten jag hört om var för 7 år sedan när en tidning skrev att Lasse Berghagen hade dött. Och ännu värre var det på en skola för några år sedan. De firade 1:a april genom att köra in en killes huvud i ett tvättställ så skallen sprack. 😏 hägges punchrulle//:musik ?!?!?!?!?!??! 😄😄😄😄😮😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂😠😆🤪🤪🤪🤪🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41 (Violiner @ 2 April 2006, 00:04) (Grahn @ 1 April 2006, 18:24) Det här måste vara ett skämt!? Ja man kan ju alltid hoppas... Eller kanske inte... Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!? Ja kanske det... 😄😆 Tror faktiskt inte att det var nåt skämt... har läst om detta i DN långt innan första april... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Grahn Postat den 2 April 2006, 00:41 (Violiner @ 2 April 2006, 00:04) (Grahn @ 1 April 2006, 18:24) Det här måste vara ett skämt!? Ja man kan ju alltid hoppas... Eller kanske inte... Troligtvis inte! Lite för väl genomfört, med presskonferens med en utförlig modell i plexiglas, för att vara ett skämt!? Ja kanske det... 😄😆 Tror faktiskt inte att det var nåt skämt... har läst om detta i DN långt innan första april... 😆 Aha! Ja men då är det ju riktigt supernice ju. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 april 2006 Dela Postat 3 april 2006 Det är ett problem med första april egentligen, man tror att allt är ett skämt och vågar inte ta någonting på allvar. Jag till exempel gjorde högskoleprovet på detta datum. Kan vara lite förvirrande. Kommer de att säga att jag inte behövde göra provet, eftersom allt var ett skämt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.