Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Haha... Tack för försöket, men jag har bytt till ett par andra lurar nu... 😏

Visst hör man utveckligen!! Övning ger färdighet, som det så fint heter... 😄

Annons
Postat

Angående Exciter...

Kör du ProTools så finns ju Massivepack där bl.a Aphex Aural Exciter ingår. Vet inte i vilken grad det är gratis.. Men uppdateringar och tillägg verkar vara gratis i alla fall.

Postat
Angående Exciter...

Kör du ProTools så finns ju Massivepack där bl.a Aphex Aural Exciter ingår. Vet inte i vilken grad det är gratis.. Men uppdateringar och tillägg verkar vara gratis i alla fall.

Tack, ska absolut kolla upp det! 😆

Postat
Klart bättre. Vad gjorde du? Möjligen lite vassa ess, skulle passa mig för dem. Men det blev helt klart ett lytft. 😆

Jag sjöng om låten bara. Och så skruvade jag lite. Jag var igår inte störd på essen men får lyssna igen och se om jag behöver använda deessern. Hemskt kul och bra att du lyssnade igen och tyckte att det blev bättre.

😆

Mvh

Tobbe

Postat

Tobbe

Jag kunde ju inte lyssna på låten tack vare Norton, men fick den tack och lov mailad.

Jösses - det här är en skitsnygg låt. Rohdeset är perfekt, snygga ack gitarrer och fint solo. Gillar även stråkarna. Underbart slut!

Håller med tidigare talare om sången, men tror att du skulle kunna komma undan med lite stämmor. Tänk typ "All my life ..." att ha en ljusare stämma som sjunger g# b c# ... b e e d# osv.

Men jag tycker den här låten är hur skön som helst! Ser fram emot uppföljaren!

//Saibot

Postat

Vad fint att du till slut fick möjlighet att lyssna och att du gillade låten! 😛 Du får väl fixa din dator så det funkar sen. Vilken är tidigare talare och vad är det du håller med om när det gäller sången? Förstod inte det riktigt. Det är ju fleras olika åsikter några innan och några efter jag gjort om leadsången. Du fick den senaste versionen skickad.

Stämmor finns redan med. Tyckte du att dom var för lågt mixade eller?

Tack för att du lyssnat och kommenterat! 😄

Mvh

Tobbe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.