Jump to content
Annons

Vänder du på täcket....


Egghuvud

Recommended Posts

Verkar som vi har åtmisntone några lite mera matchokillar på forumet. Men att sova i påslakanet låter lite knasigt.

Lider med dig Eternal. Baksmälla och för lite sömn är ingen kul kombination. Tröttheten kommer väl framåt eftermiddagen.

Knasigt och knasigt, allt har sin förklaring. Inget ovanligt i klimakteriet med värmechocker vid sömn.

Jo, tröttheten kommer kanske i eftermiddag/kväll och imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag brukar vända täcket för att jag tycker att sidan som vart mot kroppen är för varm, så den sidan som varit från kroppen är ju svalare! Skitbra, dock jobbigt eftersom jag vänder på kuddarna också och då hinner täcket bli varmt innan man får den svalkande effekten av kudden :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar vända täcket för att jag tycker att sidan som vart mot kroppen är för varm, så den sidan som varit från kroppen är ju svalare! Skitbra, dock jobbigt eftersom jag vänder på kuddarna också och då hinner täcket bli varmt innan man får den svalkande effekten av kudden :rolleyes:

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar vända täcket för att jag tycker att sidan som vart mot kroppen är för varm, så den sidan som varit från kroppen är ju svalare! Skitbra, dock jobbigt eftersom jag vänder på kuddarna också och då hinner täcket bli varmt innan man får den svalkande effekten av kudden 😳

Blir jobbigt att somna om du skall hålla på sådär hela natten.... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ägghövvet skrev förut att kroppstemperaturen stiger när man har somnat. Och att det skulle vara en anledning till att man kastar av sig täcket?? Det har aldrig hänt mig, jag intar fosterställning, skallrar tänder ett tag och hoppas somna.

Faktum är att jag deltog i ett forskarprojekt en gång, för jag hade så märkligt konstiga värden, och då såg man att min kroppstemperatur sjönk flera grader på natten. Slutsats: "Din puls och blodtryck blir så låg på natten att man kan tro att du lämnar kroppen. Hursomhelst, du kommer att bli väldigt gammal."

Detta motsägs dock av de mätningar med buren utrustning jag gjort dagtid av puls och blodtryck. Slutsats: "Du kommer att dö dj**ligt ung."

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ägghövvet skrev förut att kroppstemperaturen stiger när man har somnat. Och att det skulle vara en anledning till att man kastar av sig täcket?? Det har aldrig hänt mig, jag intar fosterställning, skallrar tänder ett tag och hoppas somna.

Faktum är att jag deltog i ett forskarprojekt en gång, för jag hade så märkligt konstiga värden, och då såg man att min kroppstemperatur sjönk flera grader på natten. Slutsats: "Din puls och blodtryck blir så låg på natten att man kan tro att du lämnar kroppen. Hursomhelst, du kommer att bli väldigt gammal."

Detta motsägs dock av de mätningar med buren utrustning jag gjort dagtid av puls och blodtryck. Slutsats: "Du kommer att dö dj**ligt ung."

🙂

:musik

Ibland undrar jag om du inte med varannan mening försöker driva med oss, musik. Oavsett vad, så är det rätt underhållande att läsa dina trådar och inlägg. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vände på min tjejs täcke när jag bäddade häromdagen.

på kvällen pustade hon stort och vände det rätt 😏

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som vi har åtmisntone några lite mera matchokillar på forumet. Men att sova i påslakanet låter lite knasigt.

Lider med dig Eternal. Baksmälla och för lite sömn är ingen kul kombination. Tröttheten kommer väl framåt eftermiddagen.

Knasigt och knasigt, allt har sin förklaring. Inget ovanligt i klimakteriet med värmechocker vid sömn.

Jo, tröttheten kommer kanske i eftermiddag/kväll och imorgon.

Så man blir både torr och varm? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ni verkar tyvärr ha stora sömnproblem i Hackmanska familjen...

😏

Men vaknar hon inte ännu mer av din pedalolja??

😏

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...