Jump to content
Annons

Bra priser på refills


intomusic1 (oregistrerad)

Recommended Posts

intomusic1 (oregistrerad)

Blev visst kapad efter knä skålarna vid mitt första inlägg.

Du skrev: Tråd låst. Vill man bryta mot upphovsrätten och dela licenser får man organisera sig på andra ställen än Studios Forum. Baddabing.

kanske vore bra om du läste igenom det jag skrev en gång till?

Bryta mot upphovsrätt? vad fick dig att skriva det, nyfiken.

Dela licenser? nej nej, jag är ute efter att få bra priser/licens.

Så om vi är 100 pers som lägger en beställning är jag säker på att vi kan pressa priserna. är det nån som är emot det här?

Undrar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du kanske uttryckte dig lite otydligt med ditt första inlägg, jag uppfattade också ditt upplägg så.

Men.

Det är en bra idé med att gå ihop om en massinköp, det är något vi gör på LUG-listan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bryta mot upphovsrätt? vad fick dig att skriva det, nyfiken.

Vad sägs om...

Men vem har råd att lägga 700 spänn på en CD eller 2500kr på DVD eller en ny synt.
Det låter ju faktiskt inte som att du hade tänkt ordna flerlicensköp... 😛

I vilken butik hade du tänkt få mängdrabatt?

Vilken typ av ljud saknar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev visst kapad efter knä skålarna vid mitt första inlägg.

Du skrev: Tråd låst. Vill man bryta mot upphovsrätten och dela licenser får man organisera sig på andra ställen än Studios Forum. Baddabing.

kanske vore bra om du läste igenom det jag skrev en gång till?

Bryta mot upphovsrätt? vad fick dig att skriva det, nyfiken.

Dela licenser? nej nej, jag är ute efter att få bra priser/licens.

Så om vi är 100 pers som lägger en beställning är jag säker på att vi kan pressa priserna. är det nån som är emot det här?

Undrar

Jag låste tråden efter att flera forumare uppmärksammat den och tolkat det så som jag skrev.

Bra att du är tydlig nu.

Massinköp är toppen, organisera gärna något! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

intomusic1 (oregistrerad)

Hej igen!

trevligt när man gör sig förstådd. Håller med, var kanske lite otydlig och det är ju inget bra.

LUG listan vad är det för nått?

jag har inte för avsikt att tjäna nått själv på att man är fler som går ihop utan det självklara är ju att vi tillsammans kan tjäna bra procent. vet av egen erfarenhet att musikföretag har bra marginal på olika produkter. och om jag sj köper en cd för 700kr så finns det nästan alltid 5-10% att pruta ner. men skulle jag lägga en beställning på 100st av samma CD eller olika CDs så kan jag mkt väl tänka mig att vi kunde nå en rabatt på mellan 15-30% vilket är intressant om man är stor förbrukare av ljud och syntar.

MVH Fredde

Link to comment
Dela på andra sajter

LUG är Logic User Group. En mailing lista för professionella Logic användare, där har det ordnats massbeställning av pluggar med upp till 30-40% rabatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...