Pellesnusk Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 För alla er Kaah-fans där ute (för inte kan väl jag vara den enda?) så kan jag berätta att Kaahs nya grupp Swedish Love Story kommer att spela på klubben Yes! på Mosebacke i morgon lördag. Jag har hört SLS en gång tidigare och det är electrofunkdiscosoulpop som svänger rejält. Fett som fan helt enkelt. Om det är någon mer som ska dit så kan vi ju ses på en öl i baren! 😛
pXp Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Kaah är braah. Helt enkelt. Det har jag alltid tyckt. En "tant" i den lokala CD-butiken gav mig hans första singel en gång, för hon tyckte jag hade så bra smak *ler*. Bor lite långt borta dock. SLS verkar dock intressant.
Mats Stålbröst Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Vi har fått hela albumet till red, och det är inte alls dumt! Lite Prince-vibbar och massor av retrokänsla i syntar och trummaskiner. /Mats
Pellesnusk Postat 31 mars 2006 Trådstartare Postat 31 mars 2006 Vi har fått hela albumet till red, och det är inte alls dumt! Lite Prince-vibbar och massor av retrokänsla i syntar och trummaskiner. Men då kommer ni hela redaktionen till konserten då? Shotsbricka i baren vid midnatt? 😏
Mats Stålbröst Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Absolut, vi kan låta Olsbergs American Express ligga i baren. 😏 Jag gör som vanligt, dvs lovar inget som jag inte är säker på att jag kan hålla. Men det skulle vara kul att gå dit. /Mats
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.