Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För alla er Kaah-fans där ute (för inte kan väl jag vara den enda?) så kan jag berätta att Kaahs nya grupp Swedish Love Story kommer att spela på klubben Yes! på Mosebacke i morgon lördag. Jag har hört SLS en gång tidigare och det är electrofunkdiscosoulpop som svänger rejält. Fett som fan helt enkelt.

Om det är någon mer som ska dit så kan vi ju ses på en öl i baren! 😛

Annons
Postat

Kaah är braah. Helt enkelt. Det har jag alltid tyckt. En "tant" i den lokala CD-butiken gav mig hans första singel en gång, för hon tyckte jag hade så bra smak *ler*. Bor lite långt borta dock. SLS verkar dock intressant.

Postat
Vi har fått hela albumet till red, och det är inte alls dumt! Lite Prince-vibbar och massor av retrokänsla i syntar och trummaskiner.

Men då kommer ni hela redaktionen till konserten då? Shotsbricka i baren vid midnatt? 😏

Postat

Absolut, vi kan låta Olsbergs American Express ligga i baren. 😏

Jag gör som vanligt, dvs lovar inget som jag inte är säker på att jag kan hålla. Men det skulle vara kul att gå dit.

/Mats

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.