Newsec Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Another Way To Shine ARTIST/GRUPP: Solid Caliber GENRE: Hårdrock LÅTLÄNGD: 5:16 KOMPOSITÖR: Solid Caliber PRODUCENT: Solid Caliber INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 7,23Mb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommentarer på låten är välkommet. Både låten i sig och även inspelning. (Sång ska även läggas när mikrofonen kommer tillbaks.) Redigerat 30 mars 2006 av Newsec
Newsec Postat 31 mars 2006 Trådstartare Postat 31 mars 2006 Ingen som har något intressant att nämna?
Signert Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Trummorna sticker ut för mycket tycker jag, både nivåmässigt(dominerar ljudbilden) och soundmässigt (låter för mycket "metal", dfh?). I övrigt har jag svårt att engagera mig innan det är sång lagd. Kompet är lite småtråkigt, men kan lyfta med en bra sångmelodi och en bra sångare/sångerska. 😳
Newsec Postat 31 mars 2006 Trådstartare Postat 31 mars 2006 Okej. Ska prova att sänka trummorna en hel del å se hur det fungerar. Trummorna är ej dfh. Det är egna trumljud... Tackar
starboy (oregistrerad) Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Tjena, Schysst låt, vore gött med lite trevlig sång på också. I huvudsak bra proddat, men på önskelistan finns: *lite mindre bas (kanske lägre volym, kanske lite eq) *fylligare botten på kicken *lite fetare guror (kanske lite mera mid och mindre basfrekvenser?, nån dubb till?) *kolla mixen bas/gitarr Men på det stora hela är det fint. Stay down with rock&roll! /cheers
dede Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Som Signert sagt omöjligt att kommentera innan sången är lagd. Förstår att det bara är en ide än så länge............. 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.