Max4rock Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Tjena! Max4rock de e jag det. En 36 årig kille från Pargas i Finland. Och jaa..Ursäkta, det katastrofala inloggningsnamnet. Det har liksom bara hängt med sen jag skulle skaffa en extra mailbox på yahoo i tiderna. Har sysslat med musik sen tonåren här I Finland, jobbat som radioredaktör och nu just jobbar jag hårt med att ta mig in i reklammusikbranschen. Är gitarrist, sångare och spelar också mandolin. (Yepp, ett underbart instrument!)
Gote Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hallå! Välkommen hit! 😉 Mandolin är bara ett finare namn för ukulele va? 😆
sixties Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 välkommen, du kanske känner till mitt favorit band Ne Luumäet?
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Perkele!! Hyvä, tällä tarvitaan laulajia! Hejs och välkommen hit, öl finns i kylen.
android Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Morjens!! 😕 Meningslösa fakta: Har en kollega som är från Pargas...
Thimmie Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Tjena! Jag var i Tammerfors i helgen och spela med mitt band. Finnar är rätt bra på att knäcka oss svenskar i bastun...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.