Nikolaus Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 (redigerat) När jag skickar mejl från mitt yahookonto och använder firefox får mottageren konstiga symboler för å, ä, ö. Trycker man på replay dyker det gammla medelandet upp med samma konstiga tecken. Jag har den svenska versionen av webläsaren och instalerade den senaste versionen nyss. IExplorer verkar fungera. Funderar på orsaken, finns samma problem hos andra användare? Redigerat 31 mars 2006 av Nikolaus
Shaidar (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 hmm, jag ska kolla detta när jag kommer hem då jag kör yahoo i firefox oxå. Jag skickar mest på engelska, så jag har inte märkt det i s f. Återkommer...
android Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Kolla så att du inte har nån skum inställning i firefox: View->Character encoding. Borde va antingen Western (eller möjligen Nordic).
Nikolaus Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Kolla så att du inte har nån skum inställning i firefox: View->Character encoding. Borde va antingen Western (eller möjligen Nordic). Perfa, nu fungerar det! skulle mycket riktigt vara västeuropeisk.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.