peter ripa Postat 11 januari 2004 Dela Postat 11 januari 2004 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per Boysen Postat 12 januari 2004 Dela Postat 12 januari 2004 hej Hej! Fint att du satt din hemsida som signatur. Det var en fin hemsida tyckte jag. Lyssnade på en låt också. Den var bra. Då blev jag glad. Godnatt, nu ska jag sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 12 januari 2004 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2004 gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2004 Dela Postat 12 januari 2004 Hej och hå.... Här var det roliga avstavningar och korta presentationer. 🙂 Välkommen hit! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linusmbk Postat 15 januari 2004 Dela Postat 15 januari 2004 Hej hej Peter Jag har lyssnat igenom de flesta av dina låtar nu och jag gillar dem verkligen! Du hittar känslan i låtarna. 😉 Vad använder du för utrustning föresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 16 januari 2004 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2004 varje gång man trycker på en låt får man se en bild på ett av instrumenten jag använde för o spela in den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor Postat 25 januari 2004 Dela Postat 25 januari 2004 hej Utmanande presentation! 😉 Fin sida iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 januari 2004 Dela Postat 31 januari 2004 (redigerat) "Fötter i köket" hahahaha unik bild "grej" HiYa 😎 (jag missade endast 7 gånger 😉 ) Redigerat 31 januari 2004 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 6 februari 2004 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2004 inte illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.