Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag testade en demo på Eqium EQ´n från elemental Audio men tyckte den var väldigt väldigt processorhungrig.

När jag på ett annat forum sökte dess like fast snålare fick jag till svar från två källor att eqium är inte alls särskillt hungrig utan förhållandevis billig i drift.

Är det någon som har den här på forumet och kan berätta hur det är innan jag slänger ut en massa pengar.

Tacksam för svar

Annons
Postat

Då skulle jag säga att om den är processorhungrig för dig så är den det. Det spelar ju inte så stor roll om andra hävdar att den inte är processorhungrig om den sänker din dator, eller hur?

Postat

JO visst är det så, men jag hade strul med två st i ett projekt och en annan kille säger att han brukar ha tjugo ( säkert en överdrift dock)

Nog hade jag lite andra grejer igång samtidigt men jag tyckte den slukade massor.

Får väl testa lite till själv, men tänkte om någon satt med en hemma så vet dom ju hur det är för dom.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.