Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
psytrance är TRANCE goatrance är TRANCE techno är och har alltid varit TECHNO

Och om du läser mina inlägg ser du att jag inte har påstått något annat.

Annons
Postat

NormaN BeatZ sa:

FEEDBACK SKA VARA KRITISK MEN FRAMFÖRD PÅ ETT POSITIVT SÄTT

Håller fullständigt med hur ska annars unga tjejer/killar våga lägga upp sina alster här.

Har hört andra som blivit rent utsagt skrämda av dinna negativa och faktiskt ibland elaka och osakliga omdömmen.

Så skärpning tack AndyPandy:

NormaN BeatZ

Är inte kunnig i den här sortens musik men jag tycker att det är väldigt kreativt och fantasifult gjort med en härlig energi, har faktiskt inget mer konstruktivt att komma med då jag inte kan den här typen av musik.

Keep up the god work NormaN. 🙂

Chrickon

Postat
det finns pm.. 🙂

jag vet man, en enkel disskusion som har urartat för att andy pandy bara tolkar saker på sitt sätt...

peace

Robin

Postat
NormaN BeatZ sa:
FEEDBACK SKA VARA KRITISK MEN FRAMFÖRD PÅ ETT POSITIVT SÄTT

Håller fullständigt med hur ska annars unga tjejer/killar våga lägga upp sina alster här.

Har hört andra som blivit rent utsagt skrämda av dinna negativa och faktiskt ibland elaka och osakliga omdömmen.

Så skärpning tack AndyPandy:

NormaN BeatZ

Är inte kunnig i den här sortens musik men jag tycker att det är väldigt kreativt och fantasifult gjort med en härlig energi, har faktiskt inget mer konstruktivt att komma med då jag inte kan den här typen av musik.

Keep up the god work NormaN. 😆

Chrickon

tack så hemskt mycket 🙂

peace

Robin

Postat
det finns pm..  😱

jag vet man, en enkel disskusion som har urartat för att andy pandy bara tolkar saker på sitt sätt...

peace

Robin

Förlåt, jag erkänner. Allt är mitt fel. Jag frågade mina vänner och de erkände något motvilligt att jag är rätt korkad.

Förlåt.

Postat
det finns pm..  😆

peace

Robin

Förlåt, jag erkänner. Allt är mitt fel. Jag frågade mina vänner och de erkände något motvilligt att jag är rätt korkad.

Förlåt.

bara misstförstånd inga probs, glad att du insåg tillslut (inte att du är korkad men att du förstod var disskussionen gick ut på )

måste passa på att be om uräsäkt till samtliga här på forumet för ev "obekvämligheter" ....

peace

Robin

Melonite (oregistrerad)
Postat

Lyssnat på sånt här hela mitt liv (eller så länge det utvecklats) och jag gillar det skarpt. Väldigt mycket Infected - Oforial i slutet och kanske rent utav en liten sampling innan nedpitchen? 🙂 Hursomhelst en skitbra låt i sin genre! Hoppas dock att alla som lyssnar på såna här demos inser att det är musik som är skapat för att köras på rätt feta system på lite större ytor och inte hemma framför datorn =)

Fortsätt göra ett bra jobb.

Postat
Lyssnat på sånt här hela mitt liv (eller så länge det utvecklats) och jag gillar det skarpt. Väldigt mycket Infected - Oforial i slutet och kanske rent utav en liten sampling innan nedpitchen? 😄 Hursomhelst en skitbra låt i sin genre! Hoppas dock att alla som lyssnar på såna här demos inser att det är musik som är skapat för att köras på rätt feta system på lite större ytor och inte hemma framför datorn =)

Fortsätt göra ett bra jobb.

värmer hårt i själen för allt som låter "infected" är enligt min mening mycket bra 🙂

Stora ljudsystem gör alltid musiken levande 😄

tack man

peace

Robin

Postat

tja

kan börja med att säga att du är sjukt duktig på detaljer, effekter o allt sånt.. låter riktigt coolt, precis så skruvat som psy ska låta!

Gillar låten som fan, har bara ett klagomål, den känns alldeles för hårt komprimerad, kicken o basen trycks bort o drunknar i alla effekter o ljud!

Lätta lite på kompressorn på mastern så kommer den bli mkt behagligare att lyssna på och vara fetare på ett golv eller i skogen!

ReFlux (oregistrerad)
Postat

Hihiiih så sött 🙁😉

Postat
tja

kan börja med att säga att du är sjukt duktig på detaljer, effekter o allt sånt.. låter riktigt coolt, precis så skruvat som psy ska låta!

Gillar låten som fan, har bara ett klagomål, den känns alldeles för hårt komprimerad, kicken o basen trycks bort o drunknar i alla effekter o ljud!

Lätta lite på kompressorn på mastern så kommer den bli mkt behagligare att lyssna på och vara fetare på ett golv eller i skogen!

håller fortfarande på att pilla med kompressorn känner att det börjar släppa lite så snart är det nog fixat 😎

glad att du gillade den, tck för feedback 😄

peace

Robin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.