Jump to content
Annons

Hagamannen är gripen!


Järven

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jopp! Har varit på Efterlyst också!

Det här kommer vara lika stort i Umeå som 9/11 var, dvs det enda folk pratar om den närmaste månaden!

Redigerat av Järven
Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte annat än att hoppas på att det verkligen är rätt snubbe de fångat nu.

Här hittar man en man där DNA-prov matchar, en man som bor i Sverige och tom. i samma stad... och du tvekar lite? 😉

Fler män med matchande DNA-prov, i hela Sverige, kan vi med stor sannolikhet glömma 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, skönt... Kommer ihåg hur obehagligt det var när han "härjade" som värst. Man misstänkte ju varenda kotte man såg som var lite kortare och hade små fötter...

Med tanke på att de både har DNA och rätt så tydliga signalament, så lär det ju knappast va nåt snack om saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kanske uttrycker mig lite extremt men sån där personer borde inte få live i vårt sammhälle, skäppa upp skiten till nord polen

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Snacket har redan börjat här!

Har en kompis som hörde några på gymmet(lr vart fan det nu var) prata om att dom kände till han!

Man får väl vänta till det kommer ut en bild. Hur länge dröjde det innan dom publicerade bilden på Mijailovich? Hade han blivit dömd innan dess?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får väl vänta till det kommer ut en bild. Hur länge dröjde det innan dom publicerade bilden på Mijailovich? Hade han blivit dömd innan dess?

Den är redan här...

Expressen

För övrigt, hur fan går det nu med de eventuella offer som skulle kunnat peka ut honom? Eller gör dom inte sådant med offer, bara med vittnen, i annat fall vill jag ha tag på den jäveln på expressen som publicerat bilden, det kan ju sabba utredningen! Eller??

Redigerat av billy
Link to comment
Dela på andra sajter

Något udda i sammanhanget är att han heter exakt samma sak som en av mina bästa vänner, och hans namn skrivs ut massor med gånger i tex Expressen. Så gissa om min polare har fått många lustiga kommentarer på email ... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt, hur fan går det nu med de eventuella offer som skulle kunnat peka ut honom? Eller gör dom inte sådant med offer, bara med vittnen, i annat fall vill jag ha tag på den jäveln på expressen som publicerat bilden, det kan ju sabba utredningen! Eller??

Jajamensan, förbannade expressen. Vad gör man inte för att sälja lite lösnummer 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Detta föranleder en mycket intressant fråga:

Hur i helvete rent ut sagt, har alla dessa extremt djävliga människor ALLTID råd med de flottaste och dyraste advokaterna?? Han som mördade Anna Lindh t.ex. och nu denne Hagamannen??

Kom nu för fan inte och säg att de får rättshjälp via staten och att det betalas av oss skattebetalare!!!

En vanlig dödlig kan bara skrapa ihop till en halvt misslyckats kandidat som tänkte bli advokat...eventuellt.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Detta föranleder en mycket intressant fråga:

Hur i helvete rent ut sagt, har alla dessa extremt djävliga människor ALLTID råd med de flottaste och dyraste advokaterna?? Han som mördade Anna Lindh t.ex. och nu denne Hagamannen??

Kom nu för fan inte och säg att de får rättshjälp via staten och att det betalas av oss skattebetalare!!!

En vanlig dödlig kan bara skrapa ihop till en halvt misslyckats kandidat som tänkte bli advokat...eventuellt.

😳

:musik

Har en känsla av att Leif Silbersky tjänar på det i form av mediaexponering... "nyhetsvärde" som ger honom reklamtid i TV.

Inget nytt att han tar på sig högprofilsfall.

Och som Gote sa, han representerar ibland storbolagsskurkar, som säkerligen kan betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater.

Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det??

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater.

Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det??

🙂

:musik

Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd.

/Majken

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater.

Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det??

😆

:musik

Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd.

Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater.

Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det??

😆

:musik

Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd.

Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på??

Peter Althin! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater.

Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det??

😆

:musik

Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd.

Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på??

Peter Althin! 😉

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...