Järven Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 (redigerat) Fuckin eyy!! Känns ganska skönt för oss i Umeå! 😕 Länk Redigerat 29 mars 2006 av Järven
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Gött! Var det inte det som togs upp i Cold Case Sverige?
Järven Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 (redigerat) Jopp! Har varit på Efterlyst också! Det här kommer vara lika stort i Umeå som 9/11 var, dvs det enda folk pratar om den närmaste månaden! Redigerat 29 mars 2006 av Järven
Dogbuerner Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Man kan inte annat än att hoppas på att det verkligen är rätt snubbe de fångat nu. Verkligen på tiden om inte annat. Bra polisen
Linus Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Man kan inte annat än att hoppas på att det verkligen är rätt snubbe de fångat nu. Här hittar man en man där DNA-prov matchar, en man som bor i Sverige och tom. i samma stad... och du tvekar lite? 😉 Fler män med matchande DNA-prov, i hela Sverige, kan vi med stor sannolikhet glömma 😄
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Tur man inte bor där uppe iaf. Tokiga män och folk som heter Grahn i efternamn 😉😄
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Tur man inte bor där uppe iaf. Tokiga män och folk som heter Grahn i efternamn 😳😄 😆
Danabacken Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Tur man inte bor där uppe iaf. Tokiga män och folk som heter Grahn i efternamn 😳😄 😆
Järven Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Bara det inte är någon man känner. Umeå är inte så stor stad, 110000 innevånare!
Pico Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Bara det inte är någon man känner. Umeå är inte så stor stad, 110000 innevånare! "En familjefar" Tycker redan synd om familjen, utan att ha den blekaste om vilka de är.
android Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Ah, skönt... Kommer ihåg hur obehagligt det var när han "härjade" som värst. Man misstänkte ju varenda kotte man såg som var lite kortare och hade små fötter... Med tanke på att de både har DNA och rätt så tydliga signalament, så lär det ju knappast va nåt snack om saken.
Egghuvud Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Är också glad faktiskt. Nu slipper man må dåligt över alla kvinnor som far illa. (obs detta är alltså inte ironi)
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 (redigerat) jag kanske uttrycker mig lite extremt men sån där personer borde inte få live i vårt sammhälle, skäppa upp skiten till nord polen Redigerat 29 mars 2006 av Christofer
Järven Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Snacket har redan börjat här! Har en kompis som hörde några på gymmet(lr vart fan det nu var) prata om att dom kände till han! Man får väl vänta till det kommer ut en bild. Hur länge dröjde det innan dom publicerade bilden på Mijailovich? Hade han blivit dömd innan dess?
billy Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 (redigerat) Man får väl vänta till det kommer ut en bild. Hur länge dröjde det innan dom publicerade bilden på Mijailovich? Hade han blivit dömd innan dess? Den är redan här... Expressen För övrigt, hur fan går det nu med de eventuella offer som skulle kunnat peka ut honom? Eller gör dom inte sådant med offer, bara med vittnen, i annat fall vill jag ha tag på den jäveln på expressen som publicerat bilden, det kan ju sabba utredningen! Eller?? Redigerat 30 mars 2006 av billy
Pellesnusk Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Något udda i sammanhanget är att han heter exakt samma sak som en av mina bästa vänner, och hans namn skrivs ut massor med gånger i tex Expressen. Så gissa om min polare har fått många lustiga kommentarer på email ... 😏
Järven Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Den är redan här... Satan i gatan vad det gick snabbt! Jamen då kan jag andas ut, det var ingen jag känner!
Bone Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 För övrigt, hur fan går det nu med de eventuella offer som skulle kunnat peka ut honom? Eller gör dom inte sådant med offer, bara med vittnen, i annat fall vill jag ha tag på den jäveln på expressen som publicerat bilden, det kan ju sabba utredningen! Eller?? Jajamensan, förbannade expressen. Vad gör man inte för att sälja lite lösnummer 😠
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Detta föranleder en mycket intressant fråga: Hur i helvete rent ut sagt, har alla dessa extremt djävliga människor ALLTID råd med de flottaste och dyraste advokaterna?? Han som mördade Anna Lindh t.ex. och nu denne Hagamannen?? Kom nu för fan inte och säg att de får rättshjälp via staten och att det betalas av oss skattebetalare!!! En vanlig dödlig kan bara skrapa ihop till en halvt misslyckats kandidat som tänkte bli advokat...eventuellt. 😳 :musik
Pico Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Detta föranleder en mycket intressant fråga: Hur i helvete rent ut sagt, har alla dessa extremt djävliga människor ALLTID råd med de flottaste och dyraste advokaterna?? Han som mördade Anna Lindh t.ex. och nu denne Hagamannen?? Kom nu för fan inte och säg att de får rättshjälp via staten och att det betalas av oss skattebetalare!!! En vanlig dödlig kan bara skrapa ihop till en halvt misslyckats kandidat som tänkte bli advokat...eventuellt. 😳 :musik Har en känsla av att Leif Silbersky tjänar på det i form av mediaexponering... "nyhetsvärde" som ger honom reklamtid i TV. Inget nytt att han tar på sig högprofilsfall. Och som Gote sa, han representerar ibland storbolagsskurkar, som säkerligen kan betala.
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater. Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det?? 😳 :musik
Tilly Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Bara det inte är någon man känner. Umeå är inte så stor stad, 110000 innevånare! "En familjefar" Nån som känner en familjefar i Umeå? 😳
Majken Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 (redigerat) Hej! Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater. Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det?? 🙂 :musik Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd. /Majken Redigerat 30 mars 2006 av Majken
android Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater. Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det?? 😆 :musik Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd. Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på??
Pico Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater. Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det?? 😆 :musik Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd. Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på?? Peter Althin! 😆
Gote Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hej! Jo, jag tänkte också på det! Visst ger det uppmärksamhet, men denna gången tror jag inte L Silbersky har skuggan av en chans att vinna målet! Så all uppmärksamhet är inte bra, i alla fall inte för advokater. Så...jobbar Silbersky ideelt eller hur är det?? 😆 :musik Är det inte litegrann som lotteri? Om Leffe skulle klara biffen och lyckas få Hagamannen frikänd så skulle det ju vara sensation. Och då kan man tänka sig att mången våldtäktsman, mördare och finansfifflare skulle vända sig till honom i ett kostsamt men tappert försök att bli frikänd. Jo, och bara det att han gör såhär gör väl att han får fler klienter. Hur många andra advokater kan ni namnet på?? Peter Althin! 😉 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.