Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Jo

Vi verkar vara ensamma 🙂

😎😄

Bara du och jag 😄

Postat

Hej Grahn!

Postat

Hur går det med dragspelandet Grahn?

Postat

Kan du inte spela Stairway to Heaven på dragspel? 🙂

Han håller kanske på med drömmen om Elin fortfarande?

Postat

Min farfar spelar dragspel. Fast han kan bara en låt, trots att han har spelat i två år 😄😄

Postat

Kan du inte spela Stairway to Heaven på dragspel? 😄

😄

...nja så snygg är hon inte. 🙂

Postat

Min farfar spelar dragspel. Fast han kan bara en låt, trots att han har spelat i två år 😄😎

Ja det är fullt tillräckligt att bara hålla reda på själva draget och knapparna. 😄

Postat

Kör hårt Grahn! Det är gammeldans i kväll! 🙂

Shaidar (oregistrerad)
Postat

Jag tänker alltid på Butthole Surfers när jag ser att nå'n pratar stairway to heaven...

Hairway to Steven rawks! 🙂

e14954bntu6.jpg

Postat

Men är Stairway to heaven så jäkla bra? Vad är det för tramstext Robert Plant sjunger egentligen? Och solot är sjukt överskattat.

I avdelningen episka rocklåtar passeras Stairway av Bohemian Rhapsody, Total Eclipse of the heart, Bat out of hell och Paranoid Android. Lätt.

Postat
Men är Stairway to heaven så jäkla bra? Vad är det för tramstext Robert Plant sjunger egentligen? Och solot är sjukt överskattat.

I avdelningen episka rocklåtar passeras Stairway av Bohemian Rhapsody, Total Eclipse of the heart, Bat out of hell och Paranoid Android. Lätt.

Det är välk ingte fel med Stairway? Det är ju en bra låt att lära sig om man är nybörjare på gitarr också! I alla fall början :rolleyes:

Postat

oj oj oj-nu sjönk du rejält i mina öron 🙂

Postat

Jo, Stairway är skitbra. Dom du jämför med är inte i närheten.

Postat

Hehe, jag visste att man skulle få på nöten om man dissade Stairway. Ok, ok, den är riktigt bra. I alla fall trummorna när den kommer igång lite på slutet.

Postat (redigerat)

"Yepp" still going strong på alla fester !

mvh. job

Redigerat av job
Postat

Jag hatar bara att det är så låg volym i början att det är svårt att höra något när man spelar den på mp3-spelaren. 😲

Då föredrar jag Jimi Hendrix reggae-version. 😉

El Gatto (oregistrerad)
Postat

JO då en jäkla bra låt!!

Håller faktiskt på att försöka ta ut den på ukulele!!! har kommit igenom första delen på introt.....

cheers

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.