Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Undvik denna typ av trådar - som innehåller en massa quoteringar. Det får dig bara att lämna Forumet, temporärt eller permanent. 😉 Äh, skärp dig, det är väl ingen som lämnar forumet på grund av sånt? Men visst, för allas skull ska jag väl sluta då. Danabacken, du vann! 😛
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Undvik denna typ av trådar - som innehåller en massa quoteringar. Det får dig bara att lämna Forumet, temporärt eller permanent. 😛 Äh, skärp dig, det är väl ingen som lämnar forumet på grund av sånt? Men visst, för allas skull ska jag väl sluta då. Danabacken, du vann! 😆 Äntligen!!!!!! 😉
Danabacken Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Undvik denna typ av trådar - som innehåller en massa quoteringar. Det får dig bara att lämna Forumet, temporärt eller permanent. 🙂 Äh, skärp dig, det är väl ingen som lämnar forumet på grund av sånt? Men visst, för allas skull ska jag väl sluta då. Danabacken, du vann! 😎 feeeegizzz!!
Micke H Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😕😕 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte* - - - - - - - - - - Som du vill... 😏
Danabacken Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 🙂 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😕😕 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte* - - - - - - - - - - Som du vill... 😄 Du, det där ska du få ångra!
ztevie Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Undvik att kasta sten i glashus 😄 Undvik att kasta igelkottar i ballongaffärer...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.