Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 😕 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😄 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Gå inte i din egen sperma. Undvik grannens också.
Jarnis Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Använd inte en vitaminbrustablett när du har slut på slödricka för att sedan upptäcka att du har mjölk hemma och slänga i en skvätt för att piffa till groggen lite (jävligt bra mening, jag vet). Det blev skitskumt. Mjölken koagulerade och blev till små kakor som låg och flöt i glaset.
Danabacken Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😆 Annars? 😎 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😛 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆
Sonnert Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Använd inte en vitaminbrustablett när du har slut på slödricka för att sedan upptäcka att du har mjölk hemma och slänga i en skvätt för att piffa till groggen lite (jävligt bra mening, jag vet). Det blev skitskumt. Mjölken koagulerade och blev till små kakor som låg och flöt i glaset. Jag köpte äpple-te i turkiet en gång, ni vet sånt där sött turk-te. Nåväl! Jag kokade upp en kopp vatten och hälde i pulvret, eftersom jag hade lite bråttom ville jag inte vänta på att vattnet skulle kallna så jag hälde i lite mjölk. Jag kunde fan inte dricka skiten efter det. Det luktade spy/smörsyra, jo det är sant. det luktade spy Undvik det. 😏
Katla (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) Undvik allt som har med berusade ekorrar att göra. Att sabba getingbon är inte heller att rekommendera. Tillskillnad från ekorrarna så sticks de jävlarna. 😄😄😄 Redigerat 4 april 2006 av Katla
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 😄 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😄 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, dom du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma!
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Använd inte en vitaminbrustablett när du har slut på slödricka för att sedan upptäcka att du har mjölk hemma och slänga i en skvätt för att piffa till groggen lite (jävligt bra mening, jag vet). Det blev skitskumt. Mjölken koagulerade och blev till små kakor som låg och flöt i glaset. MOAHAHAH! 😄 Lurade i en av mina, "inte så snabba" kompisar en Treobrustablett... Utan vatten till... "Ta tabletten bara, det kommer att göra dig gott"... Enligt egen utsago så rapade och fes han konstant i en vecka efter den prövningen... Ehh... 😄 Undvik mig..?
Danabacken Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 🙁😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😛 Annars? 🙂 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 🙁 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 🙁 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😎😠
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 🙂😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😱 Annars? 😛 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 🙁 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😎 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😠😳 Där fick du så du teg! 😎
Danabacken Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 😱 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😄😄 Där fick du så du teg! 😎
Micke H Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 😱 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😄😄 Där fick du så du teg! 😎
Danabacken Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😛 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😄 Där fick du så du teg! Lynxo--><-- Danabacken Redigerat 7 april 2006 av Danabacken
Micke H Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😮 😛 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😮😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 😄 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😆 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😮 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😠😠 Där fick du så du teg! 😎
Danabacken Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😮 😛 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😮😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 😄 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😆 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😮 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😠😠 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej!
Jonte Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😛 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😮😎 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😆 Annars? 😄 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😮 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😮 Never!!... 😮 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😛😠😠 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Undvik Krig? 😠
Micke H Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😮 😛 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😮😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 😄 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😆 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😮 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😠😠 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans!
Dark Of Light Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 😆 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😄😄 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Eller riktigt långa citat..? 😄
Danabacken Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 😱 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😉😕 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara:
Micke H Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 😱 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😉😕 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den!
Danabacken Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😄 Annars? 🙂 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮🙂🙂 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den!
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 🙂😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 🙂 Annars? 🙂 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 🙂 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 🙂 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😠😄 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide!
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Undvik att skjuta upp städningen! Det blir bara desto jobbare att städa när man väl städar sedan då... 🙂
Danabacken Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 🙂 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😄😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😛 Annars? 😳 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😄 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😄 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮😉😉 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte*
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 🥰 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮🥰🥰 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte*
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😆😛 😮😮 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😳 Annars? 🥰 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😆 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😆 Never!!... 😮 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😛😎😮😠😠 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte* för fan!!!!!!! 🥰🥰😠
Danabacken Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😠 Annars? 🥰 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😠 😮😮😮 Nå, tänker du be om ursäkt?? 😠 Never!!... 😆 Okej, som du vill. Jag ville inte behöva gå så här långt, men... ... ... ... ... ... ... Din mamma! 😮😮😮😮🥰🥰 Där fick du så du teg! 😎 Jag förklarar krig mot dej! Du har ingen chans! Lägg ner vapnen, och slåss man mot man! Jag tar både dig och din kompanjon i kung-fu! Se bara: Passa dig, jag har en stor yxa, och jag tvekar inte att använda den! You can run, but you can't hide! *här ser han mig inte* - - - - - - - - - -
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Undvik denna typ av trådar - som innehåller en massa quoteringar. Det får dig bara att lämna Forumet, temporärt eller permanent. 😉
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Undvik denna typ av trådar - som innehåller en massa quoteringar. Det får dig bara att lämna Forumet, temporärt eller permanent. 😉 WORD 😆😛 Så sant, så sant...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.