musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Undvik att överanstränga ryggen om den redan är skadad. Undvik att överanstränga knäna om de redan är skadade. Undvik att överanstränga fingret om det redan är skadat. Om du redan haft en köldskada, undvik att få en igen...på samma ställe. Om du har allergi, undvik inte att ta den i tid. Om du har glasögon eller linser, undvik inte att bära dem. Om du är känslig för ljud, undvik höga sådana utan hörproppar. Gå inte i din egen sperma.
DåligtGehör Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Smoke on the water (Är så jävla less på den nu... 🙂 ) 😆 Nu? Har hållt och lyssnat på den sedan 1972???
Neosus Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Smoke on the water (Är så jävla less på den nu... 🙂 ) 😆 Nu? Har hållt och lyssnat på den sedan 1972??? Ja du ja... 😆
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Smoke on the water (Är så jävla less på den nu... 😛 ) 😎 Nu? Har hållt och lyssnat på den sedan 1972??? Ja du ja... 😆 SmoOoOOoKe OoOn tHe WaAaaaAaAAtEeerrR! Förlåt!
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Jag vill be om ursäkt för att jag inte ska posta en demolåt idag. 😛
Joel B Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Undvik "Sveriges snabbaste trummis"-tävlingen. Herregud, det är tillåtet med pressvirvlar!
Micke H Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😛😆
Micke H Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆 😛 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😆😛 😆😛 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😳
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😛 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😆😮 😛😛 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 😆 Annars? 😳
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Undvik praktikanter med andra ord... 😆 EHUMMM!!! 😳
Overkill Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 🙂 Annars? 😉 Annars får Lynxo säga förlåt till din mamma 😆😄
Eternal Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Undvik att låta bli det ni vill göra innerst inne! ?huh? För många negationer i samma mening. "Sluta inte göra negationer aldrig gjort" - Eternal
Micke H Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😆😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 🙂 Annars? 😉 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 😳
Egghuvud Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Jag tycker man skall undvika forumtrådar som handlar om piratkopiering 🙂
Danabacken Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 😆 😆 Undvik Danabacken, verkar lite förvirrad idag, tror jag... 😳😛 😆😆 Nä, nu... Gå och be om ursäkt i förlåt-tråden, annars... 🙂 Annars? 🙂 Bråka inte med mig! Jag har kontakter inom Studio, och jag tvekar inte att utnyttja dom! 🙂 😮😮😮
Eternal Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 (redigerat) Jag tycker man skall undvika forumtrådar som handlar om piratkopiering 🙂 Nu ser det konstigt ut när du skriver igen.... Blir galen på den här piratxp 🙂 Får nog ta och köpa det sedan. Eller longhorn/vista Redigerat 2 april 2006 av Eternal
Pelle Rylander Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Jag brukar försöka undvika att blanda mjölk och Coke i samma glas... 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.