Vallhagen Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Tjena! Är det inte dags för en sån här samlad gosig tråd med o-rekommendationer? Har ni träffat på nåt som ni tycker andra bör undvika? Smått eller stort? Risiga vigselförrättare? Oätliga vägkrogar? Betongblandare som kör fast? Senap med fel färg? Värdelösa trådar på Studio Forum? Osv? T.ex. Paysafe fick ju en egen tråd. Jag tänkte mig att det inte skulle handla om musik. Är det en risig idé så lär väl tråden självdö om sådär 4 dar. *** Jag börjar: Undvik Eldorados lingonsylt. Typ rödfärgat äppelmos. Häpp.
Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Jag tycker trådarna på off-topic blir allt mer skruvade... 🙂 Passar mig bra! 😄
Debree Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 En kompis jag bodde med ett tag köpte hem det billigaste kaffet han kunde hitta från Netto (han drack inte kaffe själv, utan bara vi andra).. DET ska man absolut undvika. Det var något av det vidrigaste jag har smakat, när man öppnade paketet så fick man inte alls den där ljuva doften av kaffe utan slogs snarare av en skum kemisk odör. Alltså; skicka aldrig iväg en icke-kaffedrickare till affären ensam!
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Lidls banan-jordgubbssylt. Fy fan vilket omänskligt E-helvete det är.
Vallhagen Postat 28 mars 2006 Trådstartare Postat 28 mars 2006 Alltså; skicka aldrig iväg en icke-kaffedrickare till affären ensam! Så sant så sant! Själv har jag under en ångestladdad period genomlidit Klipps Kaffe från Galne Gunnar; 10 spänn halvkilot. Icke prisvärt 😄
Snow Brigade Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Egyptisk sprit är inget vidare. Ungefär som misslyckat hembränt fast värre. 😄
musik (oregistrerad) Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Här kan man ju skriva hur mycket som helst... Gitarrer från Cort.
Pico Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 ALKOHOL, DROGER, SNUS, CIGARETTER OCH SEX!! Varför inte skriva "undvik att leva" på en gång?
Pazo Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 ALKOHOL, DROGER, SNUS, CIGARETTER OCH SEX!! Varför inte skriva "undvik att leva" på en gång? LÌVET!!
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Svensk Hip-Hop Nänä, nu ska vi inte ta i. Enligt min uppfattning finns det ingen dålig musik, bara musik du lyssnar mindre på. 🙂
Michael Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Man ska undvika studioforumträffar, speciellt om man har planer tidigt på morgonen dagen efter.
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Buss och taxichaufförer och Eldorados rivna ost... Gul snö... Min far sade alltid till mig när jag var liten; "ät aldrig gul snö"... Redskapsgymnastik, is, polska horor, tyska dito, regn, motion, vit snö, billig sprit, billiga tv/stereo/hemmabioprylar samt den där sista virren innan man går hem.
nurfen Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 ALKOHOL, DROGER, SNUS, CIGARETTER OCH SEX!! Gymnasieflickor då? 😳
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Man ska undvika Thomas Bodström! Ondare människa finns det inte... 😳
GeckoYamori Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Alla resturanger i London. Korvgrillen på torget vid Gullmarsplan!
lavrell Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Här kan man ju skriva hur mycket som helst... Gitarrer från Cort. deras basar är ej att förglömma! Skydd vid sex är det viktigaste!!!!
Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 ALKOHOL, DROGER, SNUS, CIGARETTER OCH SEX!! Gymnasieflickor då? 😳 JUSTFAN! 😱 De är ONDA!
tordA Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Skydd vid sex är det viktigaste!!!! åja. även vid 5 och 7 !! 😛
Neosus Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Smoke on the water (Är så jävla less på den nu... 😛 ) 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.