Dean1984 Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Oj verkar som jag har glömt att presentera mig. I vilket fall heter jag Andreas. Är precis nybörjare inom det här. Lirar gitarr och piano. Försöker just nu att lära mig hur Cubase fungaera, men det är så mycket så jag blir störd ... hör ni. Totalt störd. Det finns så mycket och alla dessa knappar AAAAA! Jaja jag tänkte att det skulle hjälpa mig att gå med här.
Umemagnus Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Det finns så mycket och alla dessa knappar AAAAA! Jaja jag tänkte att det skulle hjälpa mig att gå med här. 😳 Välkommen hit... ähh.. bry dig inte om alla konstiga knappar... ha ba koll på "rec" å "paus"-knappen, så löser sig de mesta 😕
kittem (oregistrerad) Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hej! jag förstår mig inte heller på alla knappar och sånt, så då är vi två! lycka till! 😏 /Kittem
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Hejs och välkommen! Glöm alla knappar... Schyssta rattar, det är grejer det.
Hellpig Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Hej & välkommen! (Var beredd på att bli anklagad för piratkopiering så fort du frågar om något dock... 😄)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.