CHRISTIAN-P (oregistrerad) Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 We are a band from sweden. Please check out our music on our web site and give us some feedback. IN ENGLISH IN FRENCH OR SWEDISH SE YOU ON THE WEB CHRISTIAN-P http://www.21hz.org TACK SÅ MYCKET 😉
peppemannen Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 Direktlänka din musik i formatet mp3 så ska du se att någon lyssnar.
Plus o Minus Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 (redigerat) det är nog inte behovet av mp3 som gäller för mig då jag kan nöja mig fint med wma ... men varför ni använder formatet real begriper jag inte 😉 edit: sparrow, funkar bäst för mig då det känns som det ligger lite mer känsla bakom just det spåret, både musikaliskt såsom inlevelse 😛 Redigerat 1 juni 2004 av Artistbolaget
peppemannen Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 det är nog inte behovet av mp3 som gäller för mig då jag kan nöja mig fint med wma ... men varför ni använder formatet real begriper jag inte 😛 Förvisso.. men dagens "Internetslöhet" kräver direktlänk..! 😉
Plus o Minus Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 (redigerat) Förvisso.. men dagens "Internetslöhet" kräver direktlänk..! 😉 sparrow ... en direktlänk 😄 edit: men titta, det gick ju inte som planlagt, ... men det är iaf en direktlänk till låtsidan 😛 Redigerat 1 juni 2004 av Artistbolaget
peppemannen Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 Förvisso.. men dagens "Internetslöhet" kräver direktlänk..! sparrow ... en direktlänk 😳 edit: men titta, det gick ju inte som planlagt, ... men det är iaf en direktlänk till låtsidan Tack så mycket artistbolaget 🙂 Men fixa mp3 iaf. 😏
Lars Norén Postat 1 juni 2004 Postat 1 juni 2004 Lägg upp format man kan lyssna på med enkelhet Real audio slutade jag med 97 och wma finns inte i min värld Lägg upp Ogg eller aac eller liknade Man vill ju lyssna
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.