Jump to content
Annons

Politik


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Funderar på att ge mig in i politiken. Har haft såna tankar förut... Antingen i ett etablerat parti eller starta ett eget nytt parti. Det finns ju knappast något parti jag håller med mer än drygt hälften. Vild gissning.

Hur börjar man? Hur värvar man medlemmar? Kan man rösta på mig?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Funderar på att ge mig in i politiken. Har haft såna tankar förut... Antingen i ett etablerat parti eller starta ett eget nytt parti. Det finns ju knappast något parti jag håller med mer än drygt hälften. Vild gissning.

Hur börjar man? Hur värvar man medlemmar? Kan man rösta på mig?

🙂

:musik

kvutdkgjcjuktdfjgncbney5u

satt'ää

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Funderar på att ge mig in i politiken. Har haft såna tankar förut... Antingen i ett etablerat parti eller starta ett eget nytt parti. Det finns ju knappast något parti jag håller med mer än drygt hälften. Vild gissning.

Hur börjar man? Hur värvar man medlemmar? Kan man rösta på mig?

🙂

:musik

kvutdkgjcjuktdfjgncbney5u

satt'ää

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte värst insatt i politiken, men...

1. Först så måste du komma på ett namn på ditt parti. Musikpartiet kanske?

2. Sedan så måste du registrera ditt parti och ditt partinamn (förutsatt att namnet inte är upptaget). För att göra detta, måste du samla in 2000 signaturer som du skickar in till Valmyndigheten.

Voila! Du har ett parti. Fast innan du kommer till punkt 2 så ska du kanske komma på ett partiprogram? 🙂 Vad vill du åstadkomma med Musikpartiet? Vad skall förändras, och vad är bra som det är?

En början i alla fall... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Funderar på att ge mig in i politiken. Har haft såna tankar förut... Antingen i ett etablerat parti eller starta ett eget nytt parti. Det finns ju knappast något parti jag håller med mer än drygt hälften. Vild gissning.

Hur börjar man? Hur värvar man medlemmar? Kan man rösta på mig?

😉

:musik

kvutdkgjcjuktdfjgncbney5u

satt'ää

😛

ja va full 🙂

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...