Jump to content
Annons

Nitar


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Tänkte på en sak nyss. Varför har egentligen en del jeans nitar? Var tvungen att kontrollera på mina svarta som jag har på mig då också. Mycket riktigt, även de har nitar vid framfickorna. Varför egentligen? Hade de något praktiskt syfte ursprungligen? Fanns det nåt annat plagg med tryckknappar som man tryckte fast där eller någon liten hängväska?

Numera är de bara ett irritationsmoment eftersom man måste strippa av sig till underställ så fort man ska spela gitarr om man inte vill skada lacken på baksidan.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
captain nemo (oregistrerad)

Nitarna sitter som förstärkningar i punkter där belastningen är som störst.

Är nog en kvarleva från jeansens barndom.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ubåten: Tack, men då borde det finnas förstärkningar mellan låren! Det är alltid där som mina jeans spricker sönder. Inte i någon söm, utan mitt på denimtyget!!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Numera är de bara ett irritationsmoment eftersom man måste strippa av sig till underställ så fort man ska spela gitarr om man inte vill skada lacken på baksidan.

😛

:musik

Är man i det gyllene medelläget då? Jag menar, tar man av sig mer så kanske piercingniten skaver lacken i stället? Eller har du nitar på kalsongerna oxå?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

nääääää...till underställ skrev jag. man behåller alltså Long Johns på!

Rock on!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...