tsmalmbe (oregistrerad) Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 Potential finns här ju. Pianodelarna gillar jag skarpt. Vad jag saknar låt-tekniskt är en ordentlig B-del i det här, det skulle behövas ett ordentligt avbrott vid något skede. Det här är inte riktigt Elton, men det framgår bra vad som eftersträvats. Sen till minusen. Soundena låter som en billig GM-modul och så verkar limitern skruvats till 11 för hela grejen pumpar som The Sound of 90210. Skippa definitivt dom där gräsliga gitarrsoundena. Banda in sång och melodi, och be sen nån gitarrist banda in gitarrdelarna med en riktig gitarr (jag antar att du saknar en sån). Jobba definitivt vidare på det här.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 Nä jag tycker att det låter bra fortsätt bara på det här spåret, iofs. kanske trumljudet inte är så hel lyckat men det funkar det med. Det är bara att lägga dit sången fixa nivåerna utifrån den så är det klart. Lycka till Göran
equality Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Melodi och harmonier gillar jag skarpt, en del skitsnygga grejor, något lite för konventionellt men överlag stark låt. Sen är det lite synd att du inte har bättre ljud, låter mycket general midi som sagt, med rätta grejor kan det bära mycket långt!
RoBERT Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 David Foster meets Elton John! 😉 Me likes! You've got mail!
Harmonica mike Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Tja jw 61.. Jag gör gärna ett försök..kanske redan någon nappat? om inte..maila mig..om du är intresserad. MVH Harmonica mike
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.