Twilight_Zound Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 LÅTNAMN: Human Duality ARTIST/GRUPP: Twilight Zound GENRE: Chilling Ambient LÅTLÄNGD: 6:56 KOMPOSITÖR: M.Andersson / Twilight Zound Prod PRODUCENT: M.Andersson / Twilight Zound Prod EV. MEDVERKANDE: None So Far INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 9769 STATUS: Skiss Human Duality Tänkt mig Sång. Duett mellan Kille och Tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Tycker absolut du ska fortsätta, kan bli riktigt nice, speciellt med sång.. Men jag tycker du ska skippa absynthflöjten, den låter B... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2006 (redigerat) Ok No Pans 🙂😎 Hmmmm...Ä de duuu dbd 😆 Redigerat 25 mars 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Inga mer koments 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Snyggt med crescendo-decrescendo grejorna på basen, bygger upp en skön stämning och även detta som gjort för bilåkning i vårvinternatten. Skall bli intressant att höra med sång och suggestiv(?) text. Samphirstuket tycker jag passar bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Yo Dbd. Kan du please ta bort bilden på dig... 😉 Den är lite fet 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Låten är uppdaterad och lite ommixad 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Neeeeheeeee 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 laddade ner hela j.¤¤## filen, sedan gick den inte att spela hos mig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kornsan Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Givet att du skall göra klart den här sköna låten. Skall bli spännande att höra en version med sång, men den kommer redan i detta skick att spelas fler ggr här hemma.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Stajo...hmmm...Får du nått mess...Vad säger det i så fall.... Kan inte heller spela upp Mp3 versioner från SC...Skumt 🙂🙂 Alla demos Där finns HIFI versionen kolla om den funkar Kornsan: GÖTT MOS Vad jag förstått så är Text och sång i da makin... 😱 Hur känns mixen so far..+/- Bra/Dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.