Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är instrumentet en VST-plugg då? Isåfall, ja.

Postat

Ja, leta upp dll-filen i det paket du har fått hem och placera den i VST-mappen. Sedan är det bara att rocka loss.

Eller, jag har för mig att du måste göra en manuell scan i FL Studio efter nya pluggar, men det var ett tag sedan jag använde det nu så jag kan ha fel.

Postat

Ja har du fått hem en trombone eller dragspel så vet jag inte hur du ska få in den i datorn.. Men är det en VSTI så får du ta och lägga den i mappen VSTplugins.. t.ex..

Du ställer så dumma frågor 😳

Postat (redigerat)

vst_input.JPG

Så söker du efter nya vst plugin 😉

Efter att du har lagt in det i mappen: ...Plugins\VST 🙂

Redigerat av xdjs
Postat

varför gö det så krongligt för jag antar att du inte har klurat ut det än du går in på program image line flstudio data,patches och sen e det bara att köra

Postat

Tack för alla svaren... men nu har jag lyckats tappa bort sidan där man kunde hämta instrument till FL, så jag undrar om någon här vet en bra sida 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.