Jarnis Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 (redigerat) LÅTNAMN: This band ain't big enough ARTIST/GRUPP: Anders GENRE: Hardhitting synth-pop LÅTLÄNGD: 2.56 KOMPOSITÖR: Anders EV. MEDVERKANDE: DJ Mollgan INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,7 MB STATUS: Skiss, men jag har pillat rätt mycket med den En liten sak jag meckade med för ett tag sen. Vad tycks om soundet? Arr? Komposition? Det ska såklart vara sång på, men tydligen var Dave upptagen med nån turné av nåt slag. Anders___This_town.mp3 Redigerat 24 mars 2006 av Jarnis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 (redigerat) Mesh - my defender Det var låten jag började nynna på iallafall, finns säkert ett gäng DM låtar med samma ackordföljd också, men av någon anledning var det meshlåten som poppade upp. Lite sång på detta kan säkert avhjälpa det problemet, tycker om sånt här 😲 Låter snyggt. Om Dave är upptagen kan säkert herr Gore ställa upp. Redigerat 24 mars 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cliff Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Det här låter mycket bra, gillar det skarpt. Men jag håller med om likheten med Mesh, det påminner alldeles för mycket om "My defender". Annars tycker jag det är lysande, ser fram emot en version med sång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Klart skön.... Mesh, ja visst. Men dom är oxå bra... Keep workin 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 24 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2006 Hey, jag har knappt hört Mesh! Och definitivt inte låten My Defender. Måste lyssna och höra om de har apat efter min bit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Den va bra 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 24 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2006 OK, nu har jag hört My Defender. Lite likt var det ju på sina ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Tycker att detta låter helnajs! Grymt sound -Lite för "köttig" virvel kanske...-eller? Tjohopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Oj jag kanske skall börja lyssna på synth pop igen 😏 . Det var snygga slingor och ljudatmosfär! Jag håller dock med om virveln, lite väl markant kanske. är jag för tråkig om jag säger att lite sång på det här skulle vara pricken över i't?? kanske, lite traditionell ja Bra va det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.