lavrell Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 (redigerat) Gitarrlegenden Tommy Emmanuel gör två framträdanden i Stockholm på Vasateatern, tisdagen den 14:e november. Ett måste för alla gitarrister, karln är helt otrolig! För mer info om Tommy Emmanuel gå in på hans hemsida. Redigerat 28 oktober 2006 av lavrell
Björn Olsberg Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Jag lägger in det i kalendern uppe till höger. Mvh,
lavrell Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 Jag lägger in det i kalendern uppe till höger. Mvh, Perfekt! Detta får man inte missa. BTW så kostar biljetterna mellan 100-150 kronor och ni köper dem via Ticnet.se
lavrell Postat 2 april 2006 Trådstartare Postat 2 april 2006 Ja nu va man hemma efter den bästa musikaliska upplevelse jag någonsin haft. Tommy sa att han skulle komma tillbaka eftersom det här va hans första sverigebesök så då kan jag bara rekomendera alla att gå, ni behöver absolut inte vara gitarrister för att uppskatta showen. Han gjorde ett nummer med hjälp av sin akustiska gitarr, sin förstärkare samt reverb och delay som fick the Edge att verka totalt talanglös när det gäller att hitta orginella ljud med en gitarr (och tänk på att karln använder akustisk gitarr) 😕 Ett långt klipp med Tommy in action för er som undrar över hur han spelar.
BaldByChoice Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Tack lavrell! Kul att få se honom spela och inte bara lyssna. 🙂 Tommy Emmanuel är helt underbart duktig! 😎
Stuppen (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 (redigerat) Ja nu va man hemma efter den bästa musikaliska upplevelse jag någonsin haft.Tommy sa att han skulle komma tillbaka eftersom det här va hans första sverigebesök så då kan jag bara rekomendera alla att gå, ni behöver absolut inte vara gitarrister för att uppskatta showen. Han gjorde ett nummer med hjälp av sin akustiska gitarr, sin förstärkare samt reverb och delay som fick the Edge att verka totalt talanglös när det gäller att hitta orginella ljud med en gitarr (och tänk på att karln använder akustisk gitarr) 😉 Ett långt klipp med Tommy in action för er som undrar över hur han spelar. Håller med föregående talare. Har aldrig blivit så berörd. Helt otroligt. Här är en länk till. Redigerat 3 april 2006 av Stuppen
lavrell Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 En rejäl BUMP! Nu är Tommy tillbaka i stan för er som missade den första konserten. Gå in på Ticnet och köp biljetter för det här vill ni inte missa! 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.