Grannen Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Lite pulserande gul/svart....trycker nu på ögonbynen...ingenting..tillbaka till ögonölkkokpoaemfdsnhp98w7åpQEF,Å 'R+O A ¨PRRGËO0I0 ÄOFSOKKKHS'fgok..... ser igen..fortfarande gul/svart. Är det bra?
equality Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 Grön-blåt nånting som en ring fast i i motsatta delen av synfältet (som det skall vara). Ska ju inte bli några färger eftersom det är stavarna som stimuleras (ljus/mörker) till skillnad från tapparna i mitten av hornhinnan (färg).
allansson Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 För mig blir det som ett vattenfall av alla regnbågens färger, blandat med ett stroboskop... liksom blinkar hela tiden... 🙂
job Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 (redigerat) (( OAHHHH )) Fan var'e sved till .... ! Det enda Jag ser är tårar! Redigerat 25 mars 2006 av job
D Vibe Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 (( OAHHHH )) Fan var'e sved till .... ! Det enda Jag ser är tårar! Provat att stänga ögonen först? 😛 .. Jag ser bara några röda fläckar när jag gör så. Tycker det är ganska obehagligt att trycka på ögonen iofs, så jag vill inte göra det för mkt.. /Daniel
Micke H Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 (( OAHHHH )) Fan var'e sved till .... ! Det enda Jag ser är tårar! Provat att stänga ögonen först? 😄 .. Jag ser bara några röda fläckar när jag gör så. Tycker det är ganska obehagligt att trycka på ögonen iofs, så jag vill inte göra det för mkt.. /Daniel Fegis... 😄 (Säger jag som inte längre har någon syn på vänster öga...jävla Egghuvud... 😄 )
Pazo Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 HAHA! Gissa om vi satt å inspekterad detta ämnet mer noggrant på IRL:en igår! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.