Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite pulserande gul/svart....trycker nu på ögonbynen...ingenting..tillbaka till ögonölkkokpoaemfdsnhp98w7åpQEF,Å

'R+O

A

¨PRRGËO0I0

ÄOFSOKKKHS'fgok..... ser igen..fortfarande gul/svart. Är det bra?

Annons
Postat

Grön-blåt nånting som en ring fast i i motsatta delen av synfältet (som det skall vara). Ska ju inte bli några färger eftersom det är stavarna som stimuleras (ljus/mörker) till skillnad från tapparna i mitten av hornhinnan (färg).

Postat

För mig blir det som ett vattenfall av alla regnbågens färger, blandat med ett stroboskop... liksom blinkar hela tiden... 🙂

Postat (redigerat)

(( OAHHHH )) Fan var'e sved till .... ! Det enda Jag ser är tårar!

Redigerat av job
Postat

Ögonlock?

Postat

Provat att stänga ögonen först? 😛 ..

Jag ser bara några röda fläckar när jag gör så. Tycker det är ganska obehagligt att trycka på ögonen iofs, så jag vill inte göra det för mkt..

/Daniel

Postat

Provat att stänga ögonen först? 😄 ..

Jag ser bara några röda fläckar när jag gör så. Tycker det är ganska obehagligt att trycka på ögonen iofs, så jag vill inte göra det för mkt..

/Daniel

Fegis... 😄 (Säger jag som inte längre har någon syn på vänster öga...jävla Egghuvud... 😄 )

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.