abbegitarr Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Hejsan allihopa! Jag har smygit runt här ett tag nu, får tacka för all intressant läsning hittills! Jag är 23 år, bor i göteborg. Har varit intresserad att att göra musik ganska länge, fick upp ögonen för studiouttrustning för något år sedan (min plånbok har inte varit sig lik sedan dess). 😆 Jag håller på med allt möjligt i musikväg, från singersongwriter till elektronika. Min käraste ägodel är nog min Martin 00015. Sedan kommer mina mikrofoner. Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest på i musik är sång, särskilda favoriter innom musiken är Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson... Ha det soft! /Albert
illvaesen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Välkommen! 😎 ..om du inte hört Imogen Heap ännu så vill jag tipsa om henne.. jag är lite sång-nörd också..
Järven Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Hej och välkommen! 😉 Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest på i musik är sång, särskilda favoriter innom musiken är Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson... Jag är också svag för bra sångare/sångerskor och lite avundsjuk på dem! Jag menar alla kan ju träna upp skills på ett instrument men alla kan faktiskt inte lära sig sjunga! Titta bara på Idol! 😉
android Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Hejhej! Jo, Björk och Karin Dreijer hör till favoriterna även här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.