Twilight_Zound Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Hur stort är progget oinstallerat/installerat... Har spanat på Magix produkter och känner att det verkar vara ett bra Mastringsverktyg/Inspelnings program... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Helt OK mastringsprogram skulle jag säga, använder enbart Samplitude till mina inspelningar. G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Hur bra är MIDI-delen i Samplitude 8? Stöd för DX(i) och VST(i)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Jag har svårt att bedöma Midi-delen, använder aldrig den själv. Men du kanske kan kolla på hemsidan, det finns en demo för nedladdning. Jag vet att det finns VSTi stöd för det har jag provat. Tror inte det finns DXi stöd. Det går att editera och fixa på lite olika sätt med midi. Jag tror att det kan finnas mer finesser i några andra program, men som sagt, det jag använder inte midi så jag kan inte yttra mig. http://www.samplitude.com/de/sam.htm Kolla under download för demo. Gunnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.