Jump to content
Annons

Ha ha ha


bdatony

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Vet inte, det tror jag nog inte. Det spelar ingen roll egentligen, för hår är iaf äckligare. Hatar hår 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad är tjejernas motsvarighet till pungsvett?

LÄPPGLANS!

Bada-bom-tschhhh!

🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, intressant - artikeln väcker många nya frågor. Som exempelvis varför "Håkan Nevall" testluktat någons pung för att säkerställa huruvida lukten är bättre eller sämre efter att håret rakats bort.

Tack Håkan! Nu slapp jag testa själv.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, intressant - artikeln väcker många nya frågor. Som exempelvis varför "Håkan Nevall" testluktat någons pung för att säkerställa huruvida lukten är bättre eller sämre efter att håret rakats bort.

Tack Håkan! Nu slapp jag testa själv.

/Majken

hahaha! 🙁🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

njaeäaäe... 7 av 10 i åldern 20-35? Får väl gå och fråga på jobbet, lite research kan aldrig va fel 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Det med pungsvetten kan väl visst stämma! Håret fungerar så att det blir luft mellan dom olika hudytorna. Tar man då bort det, kan huden inte andas lika bra och det blir svettigare!!! Så.. det var min tes.

Det med 7 av 10 stämmer nog i just den urvalsgruppen men är nog inte statistiskt tillförlitligt över hela Sverige.

Klart slut! 😆

Redigerat av Järven
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, det där hade vi snack om på krogen för en tid sedan. Det slutade med att alla bara fråga alla vilt och runt omkring sig, och jag kan säga att det är inte så ovanligt som man tror. 😎

Att 7 av 10 rakar tror jag inte på, men att 7 av 10 åtminstone trimmar tror jag mer på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, intressant - artikeln väcker många nya frågor. Som exempelvis varför "Håkan Nevall" testluktat någons pung för att säkerställa huruvida lukten är bättre eller sämre efter att håret rakats bort.

Tack Håkan! Nu slapp jag testa själv.

/Majken

Mäh... Det är ju hans jobb...

Och jag som trodde jag hade tråkigt på jobbet... 😄🙁

- Majken, jag PM'ar artikel till Olsberg så får han argument i eran nästa löneförhandling... 🙂🙂

Skriva lite artiklar, är det ett riktigt jobb...? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, intressant - artikeln väcker många nya frågor. Som exempelvis varför "Håkan Nevall" testluktat någons pung för att säkerställa huruvida lukten är bättre eller sämre efter att håret rakats bort.

Tack Håkan! Nu slapp jag testa själv.

/Majken

Mäh... Det är ju hans jobb...

Och jag som trodde jag hade tråkigt på jobbet... 😄🙁

- Majken, jag PM'ar artikel till Olsberg så får han argument i eran nästa löneförhandling... 😄😄

Skriva lite artiklar, är det ett riktigt jobb...? 🙂

Jag skulle verkligen inte vilja ha ett arbete där det luktar pungsvett... 🙂

Eller nej nu tänkte jag fel. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

7 av 10 artiklar i Aftonbladet är bullshit... 😄

så sant,

om man vill veta med säkerhet om de stämmer eller inte så kan man ju raka halva och kolla senare på kvällen villken sida som luktar sämst

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Helt ärligt så har jag ingen kompis som inte rakar pungen & trimmar övrig könsbehåring.

Vad är det konstiga med Aftonbladets artikel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
7 av 10 artiklar i Aftonbladet är bullshit... 😉

7 av 10 inlägg på Studio Forum är skit.

2 av 10 inlägg på Studio Forum är helt ok men inget som man inte har läst förrut.

1 av 10 inlägg är skrivna av Lundin eller Dumb Dan och alltså värt att läsa om man är musiker, eller intresserad av musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 av 10 artiklar i Aftonbladet är bullshit... 😳

7 av 10 inlägg på Studio Forum är skit.

2 av 10 inlägg på Studio Forum är helt ok men inget som man inte har läst förrut.

1 av 10 inlägg är skrivna av Lundin eller Dumb Dan och alltså värt att läsa om man är musiker, eller intresserad av musik.

Science fiction writer Theodore Sturgeon once said, "95% of science fiction is crap. But, then again, 95% of anything is crap".

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är tjejernas motsvarighet till pungsvett?

LÄPPGLANS!

Bada-bom-tschhhh!

😕😕

OH FYFAN!! 😳😳😱

tjejernas motsvarighet till att olla:..

göra snigelspår i soffan 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...