Hype Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Någon som provat att online-handla på www.megamarket.gr ....det måste väl ändå vara en bluff?? de tar ca 200 euro för ett par Phonic P8a .. 4 sound tar 3995:- för dem om jag inte minns fel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Som vanligt, tänk på att lägga till moms på utländska varor efter som det är ganska vanligt att inte lägga till moms på grundpriset utomlands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Pricing/item står det ju... menar dom inte styckpris då? 380 euro blir det ungefär totalt då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hype Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 Pricing/item står det ju... menar dom inte styckpris då? 380 euro blir det ungefär totalt då... du har verkligen huvudet på skaft! =) där hade vi det =) jag som e korkad =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Det är många som gått på den tabben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Vem behöver två monitorer? Monomixningar is the shit! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Vem behöver två monitorer? Monomixningar is the shit! 😱 Yepp, Karlsonhögtalare till folket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Som vanligt, tänk på att lägga till moms på utländska varor efter som det är ganska vanligt att inte lägga till moms på grundpriset utomlands. Fast inom EU räcker det ofta med landets moms, som ju vanligen är lägre än den svenska momsen... T.ex. 16% i tyskland, om jag inte minns fel. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.