Cloudsurfer Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Lätt att jag ställer upp i en elektronisk festival!
bimbambop Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Mhm, mossig som jag är blir jag tvungen att ställa frågan rakt ut: Vad är en elektronisk festival? Frånvaro av "riktiga instrument"? Alla toner och ljud är "programmerade"? Är syntar och trummaskiner "elektroniska"? Pratar vi om sån där "elektroaukustisk" konstmusik som framförs av kvasi-intellektuella konststudenter? Fill me in, jag har ingen aning.
android Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Skulle ju säga att det krävs lite striktare regler än just "elektronisk", annars blir det ju bara en låttävling i mängden....
Vallhagen Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Jag kom på en grej: Kan vi inte ha en schlagerfestival? 😏
dede Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Jag kom på en grej: Kan vi inte ha en schlagerfestival? 😳 Bara för att du ska vinna! 🙂
Cloudsurfer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 tycker fortfarande vi ska ha en midi och fritt blås 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.